۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۸
کد خبر: ۲۲۷۱۸۴
رییس عقیدتی سیاسی ارتش:

تقویت مراکز دینی از راهکارهای مهم مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام آل هاشم با بیان این‌که دشمن از راه اختلاف افکنی میان شیعه و سنی و اقوام ایرانی سیاست های خصمانه خود را دنبال می کند، گفت: تقویت مراکز دینی از راهکارهای مقابله با جنگ نرم دشمنان است.
حجت‌الاسلام سيد محمد علي آل هاشم، رييس سازمان عقيدتي سياسي ارتش جمهوري اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم، رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش شب گذشته در مراسم افتتاح حسینیه و هیأت حضرت سید الشهدا(ع) در اصفهان با اشاره به کلام امام علی(ع) که مسجدسازی را مانند جوانمردی و مروت دانسته اند، گفت: یکی از سنگرهایی که در دوران انقلاب نقش اساسی در پیروزی آن داشتند، مساجد بودند.

 

وی در ادامه با بیان این‌که همه حرکت های انقلابی از مساجد آغاز می شد، ابراز داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز مساجد مراکز پشتیبانی و اعزام نیرو به جبهه های حق علیه باطل بودند.

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به این‌که نخستین گام پیامبر اسلام(ص) در ایجاد زیرساخت های مدینه، تأسیس مسجد بود، گفت: در دوران صدر اسلام و نبوت رسول خدا مسجد به عنوان پایگاه ارتباط با خدا و رسیدگی به امور دنیا و آخرت مردم بود.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان این‌که روایات بسیاری درباره ساختن مسجد و آثار باقیات صالحات آن، وجود دارد تصریح کرد: در اسلام برکات مادی و معنوی و فواید مسجدسازی بسیار مطرح شده است.


وی در ادامه توجه به تغییر تاکتیک دشمن از جنگ سخت به جنگ نرم پس از جنگ تحمیلی را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: امروز دشمن فهمیده که تهدید نظامی پرهزینه است؛ بنابر این از رهآورد جنگ نرم جوانان و خانواده ها را هدف قرار داده است.

حجت الاسلام آل هاشم با بیان این‌که دشمن از راه اختلاف افکنی بین شیعه و سنی و میان اقوام ایرانی، ترویج فرهنگ بی بند وباری و فساد در جامعه، ترویج مواد مخدر و مدگرایی، برنامه های نرم خود را دنبال می کند، افزود: تقویت مراکز دینی از راهکارهای مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

وی سخن  امام خمینی(ره) که مساجد را سنگر دانستند را بسیار مهم و سنجیده برشمرد و افزود: هرچه داریم از مساجد و تشکیلات امام حسین(ع) است./939/پ202/ب3

ارسال نظرات