۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۳
کد خبر: ۲۲۷۱۹۰
رییس سازمان بسیج طلاب کشور:

حذف هویت دینی و ترویج پوچ گرایی در نسل جوان هدف نظام سلطه است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج طلاب کشور با بیان این که همه توان دشمن در جهت جدا کردن دین، اعتقاد و فرهنگ از مردم خلاصه شده است، گفت: نظام سلطه تلاش می کند پوچی، نیستی و بی هویتی را در نسل جوان ما نهادینه کند.
بسيج طلاب

حجت الاسلام علی رضایی، رییس سازمان بسیج طلاب کشور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با بیان این که دشمن چون در میدان نبرد نتوانست با فرزندان این ملت و سربازان فدایی نظام مقدس جمهوری اسلامی مقابله کند به تهاجم فرهنگی روی آورده است، گفت: دشمنان در جنگ تحمیلی همه توان خود در جهت مقابله با نظام به کار گرفتند، اما با استقامت فرزندان ایران اسلامی شکست خوردند. 

 

وی با اشاره به این که دشمن در میدانی وارد شده که از هر جهاتی مهم تر از میدان جنگ و نبرد است، بیان داشت: در جنگ نظامی هرکسی آسیب می دید به عنوان جانباز مورد احترام جامعه قرار داشت و این جنگ محدود و قابل پیش بینی بود.

 

حجت الاسلام رضایی ادامه داد: در جنگ نظامی اگر کسی شهید می شد چون در مسیر حق بود خیلی راحت می شد آن را پذیرفت و بزرگ ترهای ما در این راه جان دادند که دین مبین اسلام تقویت شد.

 

رییس سازمان بسیج طلاب کشور با تاکید بر این که تهاجم فرهنگی از اهمیت بسیاری برخوردار است، گفت: دشمن می خواهد دین، اعتقاد و فرهنگ را از مردم جدا کرده و پوچی، نیستی و بی هویتی را به سراغ جوانان ما آورده و خانواده ها را متلاشی کند.

 

وی، افزود: پیروزی در جنگ نظامی به سبب اعتقادات و وجود خانواده های صمیمی و عطوفت بسیار بوده که دشمن فهمید در جنگ نظامی از کجا ضربه خورده است و آمد آن پشتوانه ها را دچار خلل کند.

 

حجت الاسلام رضایی با تاکید بر این که دشمن می خواهد ما را از اهل بیت(ع)، قرآن و اسلام جدا کند که باید در این مسیر ابزار را فراهم کنیم، گفت: عطوفت و مهربانی باید در خانواده ها حاکم بوده و اعضای خانواده متوجه یکدیگر باشند.

 

رییس سازمان بسیج طلاب کشور با بیان این که باید از اعتقادات و داشته های خود حراست کنیم که در این صورت در برابر دشمنان دچار مشکل نخواهیم شد، بیان داشت: محبت اهل بیت(ع) به عنوان داشته بزرگ ما است که باید بهره گیری ارزنده ای از این نعمت بزرگ داشته باشیم.

 

وی با اشاره به این که در ماه های محرم، صفر و رمضان آمار گناهان و جرایم بسیار کاهش می بابد، تصریح کرد: مردم در این ایام به اصالت و هویت خود می پردازند که اگر بتوانیم این مسائل را تقویت کنیم ملت ما در این عرصه نیز می تواند آن چنان در برابر دشمن بایستد که خسارتی نبینیم.

 

حجت الاسلام رضایی با تاکید بر این که توسل به اهل بیت(ع) بهترین ابزار دفاعی برای مقابله با تهاجم فرهنگی است، افزود: توسل به اهل بیت معصومین(ع) در جبهه های جنگ نیز حاکم بوده است که باید این امر ارزنده و ترویج انگیزه های الهی را در جامعه گسترش دهیم./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات