۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۲۲۷۲۳۷
جانشین ستاد بازسازی عتبات خراسان رضوی:

محرم و صفر بهترین فرصت برای مشارکت مردم در بازسازی عتبات مقدسه است

خبرگزاری رسا ـ جانشین ستاد بازسازی عتبات خراسان رضوی گفت: محرم و صفر، بهار کار ستاد بازسازی عتبات محسوب می شود و بهترین فرصت مشارکت مردم در فعالیت های این ستاد است.
عتبات عاليات

اکبر پارسا، جانشین ستاد بازسازی عتبات خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: صبح امروز گردهمایی مسرولان ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان های خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.

 

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی افزود: محرم و صفر بهار کار ستاد بازسازی عتبات محسوب می شود و بهترین فرصت مشارکت مردم در فعالیت های این ستاد است و هدف اصلی از برگزاری این گردهمایی نیز توجیه مسئولین شهرستان ها برای برنامه های پیشنهادی در محرم و صفر بود.

 

وی خاطرنشان کرد: حضور در هیأت های مذهبی و ارتباط گیری با مجموعه های مردمی برای گسترش مشارکت های مردمی، ایجاد صندوق در هیأت ها، تکایا و غیره، برقراری تعامل با ائمه جمعه استان به عنوان پدر معنوی، تقدیر از خیرینی که با این ستاد همکاری داشتند و تشکیل جلسات هیأت امنایی با حضور فرمانداران و ائمه جمعه از جمله برنامه هایی بود که برای توجیه مسؤولان شهرستان ها پیشنهاد شد.

 

پارسا با اشاره به سخنان دهنوی، رییس ستاد بازسازی عتبات خراسان رضوی که از افتتاح ایوان باب المراد حرمین کاظمین گزارش داده بود، گفت: طلاکاری سه ایوان حرمین کاظمین بر عهده ستاد بازسازی عتبات خراسان رضوی است که اولین ایوان عید غدیر امسال با حضور نخست وزیر عراق به بهره برداری رسید و دو ایوان دیگر نیز جزو برنامه های امسال ستاد است که امیدواریم با مشارکت های مردمی در موعد مقرر افتتاح شود.

 

جانشین ستاد بازسازی عتبات خراسان رضوی تأکید کرد: امام حسین(ع) سرمایه ما هستند و ما هرچه داریم از امام حسین(ع) است و انقلاب اسلامی ما و دفاع مقدس نیز با تکیه بر نهضت ایشان پیروز شد لذا محرم و صفر فرصتی است تا دین خود را با خدمت در این عرصه هرچه بهتر ادا کنیم./820/پ202/ب5

ارسال نظرات