۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۲۲۷۳۰۷

نرم افزار جامع نوزادی رونمایی شد

خبرگزاری رسا ـ نرم افزار جامع نوزادی با حضور آیت الله مهدوی امام جمعه اصفهان در مرکز تحقیقات رایانه ای اصفهان رونمایی شد.
تربيت فرزند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، نرم افزار جامع نوزادی ظهر امروز با حضور آیت الله سید ابوالحسن مهدوی، نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری و جمعی از فضلای حوزه علمیه اصفهان در مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان رونمایی شد.

 

 

 

این نرم افزار به عنوان نخستین نرم افزار سبک زندگی فردی دارای موضوعاتی همچون فرزندانی برای آینده(نگاهی جامع به حقوق و تربیت کودک)، طراوت غنچه‌ها(بهداشت روانی و سلامت جسمانی کودک) اتاق شادی(درباره بازی، خلاقیت و نشاط کودک)، کودک و رسانه(پیرامون چگونگی ارتباط کودک با رسانه‌های مختلف) و هم‌شاگردی سلام (مسائل آموزشی کودک) است.

 

 

 

در کنار این نرم‌افزار یک جلد کتاب در حدود پانصد صفحه پیش‌بینی‌شده که خلاصه مطالب نرم‌افزار را برای سهولت مراجعه در خود جای داده است.

 

 

این نرم‌افزار شامل پنج بخش اصلی تربیت، بارداری و زایمان، حقوق نوزاد، نوزادی و شیرخوارگی و پرسمان و چهار بخش جانبی نگارخانه، کتابخانه، حکایت و آوا است و در سطحی تهیه و تولید شده است که خانواده‌ ها، مربیان و متخصصان امر تربیت می‌توانند از آن بهره‌ مند شوند./939/پ203/ب4

ارسال نظرات