۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۲۲۷۳۵۵

مراسم معارفه امام جمعه جدید بهشهر برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم معارفه امام جمعه جدید بهشهر امروز با حضور علما، روحانیان و جمعی از مسؤولان برگزار شد.
امام جمعه جديد بهشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، مراسم معارفه امام جمعه جدید بهشهر امروز با حضور معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران، نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله، فرماندار و جمعی از مسؤولان این شهرستان، برگزار شد.

 

حجت الاسلام سید ضیاء الدین جباری، امام جمعه موقت بهشهر و فرزند آیت الله جباری(ره)، امام جمعه فقید بهشهر در این مراسم روز جمعه در مراسم گفت: خوشبختانه در دوران انقلاب خدمات شایسته ای از سوی روحانیت به جامعه ارائه شده است و پدر بزرگوارم نیز در بیش از 35 سال خدمت به مردم، با همه افراد جامعه بودند و اتحاد محور حرکت ایشان بود.

 

وی افزود: از همه کسانی که در دوران عمر والد مرحوم همراه ما بوده و همچنیبن از مردم شهرستان و استان برای برگزاری تشییع پرشکوه و مراسم های ختم قدردانی می کنم.

 

حجت الاسلام سید ضیاء الدین جباری افزود: نفس کشیدن در این نظام برای ما برکت است و ما هر چه داریم از این نظام و ولایت و خون شهدا است و من هم بعنوان سرباز این انقلاب و رهبری بوده و خاک پای همه شما مردم هستم.

 

فرماندار بهشهر نیز در سخنانی اظهار داشت: مردم بهشهر و استان مازندران در  تشییع بی نظیر چند صدهزار نفری آیت الله جباری (ره) ارادت خاص خود را به این عالم عامل و با اخلاص و صدیق نشان دادند.

 

محمد تقی نورزاد گفت: حضور مردم در گرمای طاقت فرسای تابستان در این مراسم بیانگر مردمداری این عالم بوده و اینکه ایشان با ایجاد وحدت و انسجام در بین همه گروههای این شهرستان این محبوبیت را برای خود فراهم کردند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله تهران نیز در این مراسم در سخنانی گفت: آیت الله جباری(ره) شخصیت بی نظیر و بی بدیل در انقلاب بود و درس هایی به منطقه و استان و کشور آموخت که بی نظیر بوده است.

 

حجت الاسلام عبدالعلی گواهی ادامه داد:  ایشان به نیروهای ارزشی و انقلابی پایبند بود و همین مسأله موجب اعتقاد ایشان به این نیروها و استفاده از آنان درشرایط مختلف جامعه شده بود.

 

وی با بیان اینکه آیت الله جباری(ره)  دغدغه شهر و مردم شهر داشت یادآور شد: این بزرگوار در هیچ برهه و زمانی و در هیچ بحرانی، شهر را تنها نگذاشت بلکه همواره در قبال شهر و مردم این شهر احساس وظیفه می کردند و خدمات ویژه ایشان برای همیشه ماندگار است.

 

حکم امام جمعه جدید بهشهر از سوی حجت الاسلام محمد انتظاری، مسؤول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران در جلسه قرائت و طی این حکم و براساس مصوبه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، حجت الاسلام سید عربعلی جباری به مدت سه سال بعنوان امام جمعه بهشهر معرفی شدند./1317/پ202/ب1

ارسال نظرات