۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۵
کد خبر: ۲۲۷۴۲۶
همزمان با دهه اول محرم؛

مراسم سوگواری در بیت آیت الله جوادی آملی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم سوگواری دهه اول ماه محرم در بیت آیت الله جوادی آملی در شهرستان آمل برگزار می شود.
آيت الله جوادي آملي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، مراسم سوگواری شهادت امام حسین(ع) در بیت حضرت آیت الله جوادی آملی در آمل برگزار می شود.

 

بر اساس این گزارش، این مراسم ها در دهه اول ماه محرم و همه روزه از ساعت ده صبح با مدیحه سرایی و سخنرانی حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل صورت خواهد گرفت.

 

به گزارش رسا؛ سلسله نشست های با موضوع تأثیر عاشورا در جهان معاصر همزمان با دهه اول محرم با سخنرانی حجت الاسلام مرتضی جوادی آملی، رییس بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء در آمل برگزار می شود.

 

این نشست ها که همراه با مراسم تلاوت قرآن، اجرای گروه تواشیح و مداحی همراه خواهد بود از ساعت بیست و یک در شب های دهه اول ماه محرم در امام زاده معصوم(ع) تکیه آملی صورت خواهد گرفت.

 

این گزارش می افزاید؛ مراسم پرفیض زیارت عاشورا و سوگواری سرور و سالار شهیدان با سخنرانی حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل در حسینیه شهدای بیت امام جمعه آمل برگزار می شود.

 

این مراسم ها از روز چهارشنبه، هفتم آبان و به مدت ده روز از ساعت 6:30 الی 8 صبح در حسینیه شهدای بیت امام جمعه آمل واقع در خیابان هفده شهریو، گرجی محله، جنب دبیرستان فاطمه الزهرا(س)، کوچه گلستان، شهدای یکم برگزار خواهد شد.

 

به گزارش رسا؛ مراسم عزاداری هیأت محبین آل طاها شهرستان آمل به مدت چهارده شب و با حضور سخنرانان برجسته کشوری برگزار می شود.

 

این مراسم ها از روز شنبه، سوم آبان به مدت چهارده شب و از ساعت بیست در حسینیه آل طاها واقع در آمل، خیابان شهید بهشتی، میدان ششم بهمن صورت خواهد گرفت.

 

در این مراسم ها که با مداحی کربلایی محمدجواد احمدی از قم و کربلایی حمیدرضا نژادی صورت می گیرد، حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد، نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی، نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس، حجت الاسلام محمود جلالی، رییس دفتر آیت الله مصباح یزدی، حجت الاسلام علی سرلک، کارشناس مذهبی سیما و حجت الاسلام محمدحسین نژادی به سخنرانی خواهند پرداخت.

 

 

گفتنی است؛ برنامه های سخنرانی حجت الاسلام سید یدالله یزدان پناه، مدیرگروه عرفان مجمع عالی حکمت اسلامی و استاد فلسفه و عرفان حوزه علمیه قم نیز در دهه اول ماه محرم ، عصرها در حسینیه ارشاد سادات نیاکی و شب ها در حسینیه رضوان شهرستان آمل برگزار خواهد شد./1314/پ203/ب1

ارسال نظرات