۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۲۲۷۴۶۹
مسؤول اعزام مبلغ تبلیغات اسلامی زنجان:

1200 مبلغ به مناطق مختلف زنجان اعزام می شوند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول اعزام مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی زنجان از اعزام 1200 نفر از مبلغان استان به مناطق مختلف زنجان خبر داد و گفت: طبق سنوات گذشته امسال نیز همه مبلغان بزرگوار به مناطق تحت پوشش اداره تبلیغات اسلامی زنجان اعزام می شوند.
اعزام مبلغين ماه محرم

فضایل بیات، کارشناس و مسؤول امور اعزام مبلغ اداره‌ کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اشاره به فرا رسیدن ایام عزاداری سیدالشهدا(ع) و ماه محرم‌الحرام، اظهار داشت: این ایام فرصت مناسبی است تا در کنار شور حسینی که با حضور مادحین اهل بیت(ع) در مساجد و تکایا ایجاد می‌شود مفاهیم عظیم عاشورا نیز به مراسم عزای سیدالشهدا(ع) رنگ و بوی شعور حسینی را تزریق کند.

 

وی در ادامه افزود: همراهی شعور در کنار شور حسینی، با حضور علما و مبلغان دینی در مجالس عزاداری محرم‌الحرام به انجام می‌رسد و در همین راستا نیز هر سال در آستانه فرارسیدن ماه عزاداری سیدالشهدا(ع)، مبلّغان دینی برای اعزام به مناطق مختلف استان ساماندهی می‌شوند.

 

کارشناس امور مبلّغان اداره‌کل تبلیغات اسلامی زنجان در ادامه با بیان این‌که همایش «طلایه‌داران تبلیغ» در زنجان مختص اعزام مبلغان به مناطق مختلف استان در ایام محرم بود گفت: این همایش در راستای ارائه عناوین و شاخص‌های مطرح در سخنرانی‌های ماه محرم به مبلّغان دینی استان برگزار شد.

 

این مسؤول در پایان با اشاره به اعزام مبلغان به مناطق مختلف استان در ماه محرم تصریح کرد: امسال نیز طبق سنوات گذشته اعزام مبلغان به مناطق مختلف استان از روز اول ماه محرم آغاز شده و پیش بینی می شود حدود 1200 مبلغ به مناطق مختلف زنجان اعزام شود.

 

گفتنی است؛ همایش طلایه داران تبلیغ در زنجان به میزبانی دارالقرآن‌الکریم در 29 مهرماه برگزار و همزمان با مرکز استان در دیگر شهرستان ها نیز این همایش برگزار شد. /949/ت303/ب4

ارسال نظرات