۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۲۲۷۴۷۷
دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان خبر داد؛

ضرب و شتم طلبه ناهی از منکر در خرم آباد/ خودروی ضاربان شناسایی شد

خبرگزاری رسا ـ سرهنگ پازدار با اشاره به این که حجت‌الاسلام میرزایی شامگاه پنجشنبه یک نفر را به‌صورت لسانی امر به معروف کرده بود، از سوی فرد مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، بیان داشت: پلاک ماشین افرادی‌ که این روحانی را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند شناسایی شده و اقدامات لازم در رابطه با دستگیری این افراد در دستور کار قرار دارد.
امر به معروف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، علی حسین پازدار، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران استان لرستان و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان، صبح امروز، در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به نام گذاری هفته نخست ماه محرم به نام امر به معروف و نهی از منکر، گفت: از ابتدای ماه محرم تا هفتم محرم برنامه های گوناگونی با محوریت امر به معروف در این استان برگزار می شود.

وی با بیان این که در راستای تبیین و ترویج این فرهنگ، همایش بزرگ امر به معروف و نهی از منکر در لرستان برگزار می شود، افزود: این همایش با شعار نظارت همگانی برگزار می شود.

پازدار در ادامه خاطرنشان کرد: از مهم ترین رویکردهای اجرای برنامه بزرگداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر، معرفی جایگاه ستاد امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با اشاره به جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در دین مبین اسلام عنوان داشت: ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بر عهده آحاد مردم است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان خاطرنشان کرد: اگر به شایستگی در مسیر امر به معروف و نهی از منکر گام برداریم گناهان و رفتارهای ناثواب در جامعه از بین می‌رود.

سرهنگ پازدار، بیان داشت: برگزاری همایش استانی امر به معروف و نهی از منکر در خرم آباد از جمله شاخص ترین برنامه های این ستاد در هفته امر به معروف و نهی از منکر است.

پازدار یادآور شد: دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان، سخنرانی در خطبه های نماز جمعه، برگزاری راهپیمایی پس از خطبه های نماز جمعه با عنوان تجدید میثاق با شهدا از مهم ترین برنامه های این هفته است.

وی در ادامه افزود: اجرای طرح تذکر در سطوح گوناگون از دیگر برنامه های هفته امر به معروف ونهی ازمنکر در استان لرستان که از سووی ستاد ستاد امر به معروف و نهی از منکر این استان برگزار می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران لرستان در ادامه با اشاره به این که حجت‌الاسلام محسن میرزایی شامگاه پنجشنبه، یکم آبان در خیابان مطهری خرم‌آباد، یک نفر را به‌صورت لسانی امر به معروف کرده بود، از سوی فرد مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، بیان داشت: پلاک ماشین افرادی‌ که این روحانی را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند شناسایی شده و اقدامات لازم در رابطه با دستگیری این افراد در دستور کار قرار دارد.

گفتنی است، این روحانی شب گذشته مورد عمل جراحی قرار گرفت و هم‌اکنون در بیمارستان بستری است./9451/پ202/ب

ارسال نظرات