۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۲
کد خبر: ۲۲۷۵۷۹

برگزاری همایش رهروان زینبی در ایلام

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، از برگزاری همایش بزرگ رهروان زینبی(س) ویژه بانوان در ماه محرم در سطح امام زادگان و بقاع متیرکه شاخص این استان خبر داد.
برگزاري همايش رهروان زينبي در ايلام

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از  اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، حجت الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، اظهار کرد: تجمع بزرگ رهروان زینبی(س) با حضور پرشور و باشکوه بانوان عزادار در 12 محرم الحرام در آستان مقدس امام زادگان و بقاع شاخص این استان برگزار خواهد شد.

 

وی، تصریح کرد: این همایش عظیم در سطح 3 بقعه شاخص استان از جمله امام زاده علی صالح(ع) به صورت ویژه، امام زاده قاسم(ع) سرابله و مسجد مقدس صاحب الزمان(عج) شهر ایلام برگزار می شود.

 

حجت الاسلام کاروند، بیان کرد: یکی از مهمترین شاخصه های این همایش حضور گسترده بانوان عزادار و ولایی این استان در همایش خواهد بود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، اضافه کرد: در این همایش همچنین فعال‌سازی خیمه‌های معرفت با حضور کارشناسان بانوان حوزه های علمیه در بخش ها و غرفه های مختلف انجام می‌گیرد.

 

وی، یادآور شد: همایش بزرگ بانوان زینبی(س) با حضور گسترده و باشکوه هیأت رزمندگان بخش خواهران، حوزه های علمیه ، هیات های مذهبی و جامعه قرآنی خواهران و بانوان ولایی این استان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام کاروند ترویج فرهنگ عاشورایی، الگوگیری از صبر و فداکاری حضرت زینب(س) برای بانوان و تبدیل شدن بقاع متبرکه به قطب فرهنگی را از اهداف این همایش عنوان کرد./998/د102/ب4

ارسال نظرات