۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۳
کد خبر: ۲۲۷۶۰۳
آیت الله موسوی جزایری در گفت وگو با رسا:

صدور حکم اعدام شیخ نمر شیعیان عربستان را ساکت نخواهد کرد/ ائتلاف ضد داعش صرفا برای حفظ منافع آمریکا است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به حکم ظالمانه دستگاه قضایی رژیم ‎وهابی آل‎سعود، گفت: حکم اعدام شیخ نمر به سبب امر به معروف و نهی از منکر بوده است.
آيت الله موسوي جزايري، نماينده ولي فقيه در خوزستان و امام جمعه اهواز

آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حکم دستگاه قضایی عربستان درباره شیخ نمر را به دور از شریعت اسلامی و قوانین بین المللی دانست و اظهارداشت: دولت آل سعود در آینده به عواقب کارهای خود پی خواهد برد.

 

وی در ادامه با بیان این که شیعیان عربستانی ساکت نخواهند شد، گفت: ملت و دولت ایران این حکم جنایت کارانه را محکوم می‎کند.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به این که دولت عربستان مخالف آزادی بیان و حقوق بشر است، ابرازداشت: حکم اعدام شیخ نمر به سبب بیان امر به معروف و نهی از منکر است.

 

آیت الله موسوی جزایری در ادامه تصریح کرد: امیدوارم دولت عربستان سعودی سر عقل آمده و در احکام ظالمانه خود در برابر شیعیان تجدید نظر کند.

 

وی در ادامه داعش را مولود نامبارک استکبار جهانی دانست و افزود: گروه تروریستی داعش محکوم به نابودی است.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان به ائتلاف آمریکا و کشورهای غربی برای مقابله با داعش اشاره‎کرد و بیان‎داشت: آمریکا و متحدانش در خاورمیانه به دنبال منافع نامشروع خود هستند.

 

آیت الله موسوی جزایری در ادامه به عملیات نظامی آمریکا علیه داعش در سوریه و عراق اشاره‎ و تأکید کرد: عملیات نظامی آمریکا علیه داعش به سبب حفظ منافع آمریکا است.

 

وی در پایان با اشاره به مقاومت مردم سوریه و عراق برای مقابله با داعش، اظهارداشت: فقط با تکیه بر مردم عراق و سوریه می‎توان بر مشکلات غلبه کرد./9453/ت302/ج

ارسال نظرات