۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۲۲۷۷۳۴
استاندار چهارمحال و بختیاری:

بیکاری مهم ترین منکر امروز جامعه اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ استاندار چهارمحال و بختیاری با ابراز تأسف از بیکاری بسیاری از جوانان در کشور، گفت: بیکاری مهم ترین منکر این جامعه است که باید هر چه زودتر برای رفع آن، با همه توان وارد میدان شویم؛ چرا که نتیجه بیکاری به فساد و تباهی کشانده شدن جوانان می‌انجامد.
قاسم سليماني، استاندار چهارمحال و بختياري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، قاسم سلیمانی، استاندار چهارمحال و بختیاری، پیش از ظهر امروز در همایش «امر به معروف و نهی از منکر» که همزمان با آغاز هفته امر به معروف در هتل لاله شهرکرد برگزار شد، با تسلیت آغاز ماه محرم، انقلاب اسلامی ایران را نشأت گرفته از قیام عاشورا معرفی کرد و گفت: شهادت طلبی، ایثار و از خود گذشتگی، آزادی، استقلال و عدالت خواهی از مهم ترین دستاوردهای این انقلاب است که همه با الگوگیری از نهضت عاشورا به دست آمده اند.
 
وی به ترفندهای دشمنان اسلام برای ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: در طول عمر انقلاب اسلامی، دشمن از هر ترفندی برای ضربه زدن به این انقلاب استفاده کرده است که از آن میان می توان به اعمال تحریم های ظالمانه، ایجاد گروهک های تروریستی و تفرقه افکنی در بین مردم اشاره کرد.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری به ایستادگی ملت و دولت در مقابل حربه های دشمن اشاره کرد و افزود: در این میان نیز نباید از ضعف عملکردی برخی مسؤولان که منجر به بدبینی مردم و ایجاد تفرقه در داخل نظام شد، غافل شویم.
 
این مقام مسؤول با بیان این که این انقلاب با تأسی از نهضت امام حسین(ع) شکل کرفته است، برخی مشکلات داخلی را در خور این فرهنگ ندانست و اظهار داشت: با چنین فرهنگ غنی و تأثیرگذاری نباید جامعه درونی ما با مشکلات اقتصادی از جمله بیکاری مواجه باشد.
 
نماینده عالی دولت در چهارمحال و بختیاری با انتقاد از مدیرانی که به فکر مردم نیستند و تنها به دنبال منافع شخصی خود حرکت می کنند، خاطرنشان کرد: در شأن نظام اسلامی نیست که مدیرانی داشته باشد که نسبت به مشکلات و حقوق مردم بی تفاوت باشند.
 
سلیمانی با ابراز تأسف از بیکاری بسیاری از جوانان در کشور گفت: بیکاری مهم ترین منکر این جامعه است که باید هر چه زودتر برای برطرف کردن آن با همه توان وارد میدان شویم؛ چرا که نتیجه بیکاری به فساد و تباهی کشانده شدن جوانان می‌انجامد.
 
عمل به سیاست های ابلاغی رهبری در عرصه اقتصادی تنها راه نجات نظام از مشکلات است
 
وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، ابلاغ سیاست های اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب را تنها راه نجات نظام از مشکلات اقتصادی و تحریم ها بیان کرد و افزود: همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز در نامگذاری امسال تأکید کردند تنها راه تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه نیز کار جهادی و عزم ملی است.
 
پشت میز نشینی مسؤولان از عوامل مهم ناکارآمدی اقتصاد کشور است
 
استاندار چهارمحال و بختیاری، پشت میز نشینی مسؤولان و بی توجهی آن ها و عدم انجام کار جهادی را از عوامل مهم ناکارآمدی اقتصاد کشور برشمرد و ابراز داشت: به یقین معروفی بالاتر از کار جهادی در شرایط کنونی نظام وجود ندارد که مسؤولان باید این معروف را سرلوحه کار خود قرار دهند و به طور مستمر همدیگر را نسبت به این معروف تذکر دهند./9457/پ202/ب2
ارسال نظرات