۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۲۲۷۸۷۲

همایش تجدید میثاق با امام حسین در اهواز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ ستاد امر به معروف و نهی از منکر به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) همایشی با عنوان تجدید میثاق با امام حسین(ع) برگزار کرد.
همايش تجديد ميثاق با امام حسين در اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، همایش تجدید میثاق با امام حسین(ع)، صبح امروز، در سالن همایش‎های امام خامنه‎ای در مجتمع فرهنگی و رفاهی فجر اهواز برگزار شد.

براساس این گزارش، محور اصلی همایش تجدید میثاق با امام حسین(ع) امر به معروف و نهی از منکر است.

این گزارش در ادامه می‎افزاید: در همایش تجدید میثاق با امام حسین(ع) وضعیت امر به معروف و نهی از منکر در استان بررسی شد.

در همایش تجدید میثاق با امام حسین(ع) که با حضور آیت الله سیدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شده بود، مسأله بیکاری در استان خوزستان به عنوان مهم‎ترین مانع برای رشد و پیشرفت استان مورد بررسی قرار گرفت.

بنابراین گزارش، اجرای طرح نصب تابلوهای ثابت در معابر شهری استان با موضوع امر به معروف و نهی از منکر از دیگر مواردی بود که در همایش تجدید میثاق با امام حسین(ع) بررسی شد.

در همایش تجدید میثاق با امام حسین(ع)، نوع لباس‎های عرضه شده در بازار ویژه بانوان مورد بررسی قرار گرفت و مسؤولان نهادهای مرتبط با حجاب و عفاف موظف به برخورد با عاملان توزیع لباس‎های نا مناسب در بازار شدند.

گفتنی است، در این مراسم، غلامحسن مقتدایی، استاندار خوزستان، آیت الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، حسن شاهوار پور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان و ناصر حویزاوی، مدیر کل سازمان حج و زیارت خوزستان حضور داشتند./9453/پ203/ب2

ارسال نظرات