۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۲۲۷۹۹۲
خزعلی:

طرح کنترل جمعیت غرب در ایران، یک نسل‌کشی خاموش است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی اجرای طرح شوم کنترل جمعیت رسانه های غربی علیه ایران را یک نسل‌کشی خاموش میان مسلمانان و شیعیان دانست.
دکتر کبري خزعلي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، کارگاه تخصصی «نقش و جایگاه زنان و خانواده در نقشه مهندسی فرهنگی کشور» به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی و با همکاری اداره کل امور بانوان استانداری و دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی و با حضور دکتر کبری خزعلی، رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز در تالار علامه جعفری دانشگاه پیام نور تبریز برگزار شد.

 


خزعلی با اشاره به تبلیغات وسیع رسانه‌های بیگانه درخصوص کاهش باروری در ایران، طرح شوم کنترل جمعیت رسانه های غربی علیه ایران را یک نسل‌کشی خاموش میان مسلمانان و شیعیان دانست و گفت: این توطئه شوم سردمداران استکبار سابقه‌ای دیرینه دارد؛ آمریکا 80 سال قبل وقتی طرح سیاه نابودی سرخ‎پوستان آن منطقه را درسر داشت، شرط کمک غذایی و دارویی به آنان را عقیم کردن تدریجی زنان سرخپوست اعلام کرد.

 


وی ادامه داد: از سوی دیگر سردمداران آمریکا از راه فیلم های هالیوودی که سرخ‌‎پوستان را انسان‎هایی خونخوار و وحشی نشان می‎داد، این تفکر را به اذهان جهانیان القاء کرد که آنان مخلوقاتی خطرناک هستند که باید نسلشان منقرض شود. استکبار اکنون نیز با انواع شیوه‌های اسلام‌‎هراسی، ایران‌هراسی و شیعه‌هراسی و تبلیغ به کاهش زاد و ولد و ترویج فردگرایی و تزلزل بنیان خانواده از طریق شبکه‌‎های مختلف اجتماعی و تبلیغی، درصدد اضمحلال و انقراض نسل مسلمان و شیعه است.

 


خزعلی با تأکید بر این‌که سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی و تنظیم مهندسی فرهنگی بر اساس تعالیم اسلام و تمدن و هویت ایرانی در گرو تغییر رفتار به سوی کمال است، گفت: این تغییر از طریق برنامه‌ریزی بنیادی، آموزش و تعلیم و تعلٌم امکان‌پذیر است و ابتدا باید در بینش‌ها و نگرش نمود یابد و سپس با ساماندهی مدیریت اجتماعی، تغییر در اعمال و رفتار صورت پذیرد.

 


وی در این چارچوب سه اصل بینش، عمل و الگوپذیری را محور تصمیم‌گیری و شکل‌گیری اعمال و کردار بشر در طول تاریخ عنوان کرد و گفت: با نگاهی به واقعه کربلا در می‌یابیم تمام کسانی که پایشان لغزیده و دنیا و آخرت خود را تباه کرده‌اند، در این سه اصل نقص و کوتاهی داشته‌اند.

 


رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: امروز در جامعه ایران نیز که تهاجم فرهنگی جهان استکبار با انواع و اقسام شیوه‌های بکر، جذاب و فریبنده بیداد می‌کند، باید به رخنه‌‎گاه آن که بنیان خانواده و زن است، توجه ویژه داشته و آنان را آگاه و هوشیار کنیم.

 


وی یکی از مهم‌ترین مفاد سند چشم‌انداز مهندسی فرهنگی کشور را «تبیین، تشکیل، تحکیم، تعالی و ایمن‌‎سازی خانواده» عنوان کرد و تصریح کرد: متأسفانه جامعه امروز در دو بند اول این اصل که تبیین جوانان برای انتخاب عاقلانه همسر و تشکیل خانواده است، نتوانسته مؤفق عمل کند، چه برسد به دیگر اصول تأکیده شده.

 


خزعلی جلوگیری از کاهش نرخ باروری کل را از دیگر مفاد مهم این سند عنوان کرد و گفت: براساس آمار ارائه شده، باید گفت که زاد و ولد در ایران با سقوط صددرصدی مواجه است، در سال 1380، پانزده هزار روستا خالی از سکنه شده و تعطیل اعلام شدند، اکنون که 13 سال می‌گذرد، رشد جمعیت روستایی کشور از مرز صفر گذشته و به منفی 1 رسیده است.

 


رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: براساس آمار روزانه هزار سقط جنین در کشور به انجام می شود که دلیل عمده این سقط ها مسأله تحصیل و یا اشتغال زنان است؛ درحالیکه پروردگار متعال در آیه 31 سوره مبارکه اسراء می‌فرماید؛ «و فرزندان خود را از ترس فقر و تنگدستی نکشید، مائیم که آنها و شما را روزی می‎‏دهیم حقا که کشتن آنها گناهی است بزرگ.»/935/پ202/ب4

ارسال نظرات