۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۲
کد خبر: ۲۲۸۰۳۸

تجمع لبیک یا حسین در امامزاده حسن برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ تجمع بزرگ لبیک یا حسین(ع) با حضور پرشور عاشقان عبدالله الحسین(ع) در امامزاده حسن تهران برگزار شد.
غديريان غديريان لبيک يا حسن امامزاده حسن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام غلامعلی قدیریان روز گذشته در تجمع بزرگ لبیک یا حسین(ع) که در امامزاده حسن تهران برگزار شد با اشاره به اهمیت حرکت امام حسین(ع) به سمت کربلا گفت: حرکت امام حسین(ع) هدفمند و دارای موضوع خاصی بود.


وی در این رابطه افزود: امام حسین (ع) پس از 10 سال امامت سفر حج خود را نیمه تمام گذاشتند و به سمت کوفه حرکت کردند، هدف این سفر خروج جامعه از فساد و شرارت بوده است.


حجت الاسلام قدیریان خاطرنشان کرد: در دنیایی که به جرم محبت به آل الله به ما حمله و تعرض می شود می دانیم که اگر این محبت در کار نبود شیعه باقی نمی ماند، امروز لبیک یا حسین(ع) به معنای پیروی از راه و سیره و روش اباعبدالله(ع) است و این پیروی در تمامی بعدهای زندگی شامل اخلاق و سیاست می شود البته امکان دارد این فقط یک شعار باشد و عملکرد واقعی ما نباشد زیرا نمی شود در فساد افتاده باشیم و خود را در راه حضرت بدانیم، همچنین در این رابطه حضرت فاطمه(س) فرمودند: هر شخصی که معصیت کند، دشمن ما اهل بیت است.


وی با اشاره به اینکه معصیت انسان را متحول می کند تصریح کرد: باید توجه شود، همان شخصی که در رکاب امام علی(ع) می جنگید در واقعه کربلا فجایع بزرگی را بوجود آورد و اگر قرار شود روزی واقعه کربلا تکرار شود، انسان های معصیت کار در زمره دشمنان امام حسین(ع) قرار می گیرند و توجه به این نکته ضروری است که دشمنان اباعبدالله(ع) نماز شب خوان و بسیار متعبد بودند.


وی با بیان اینکه عمل انسان موجب سعادت و یا شقاوت می شود ابراز داشت: روایتی نقل شده که فرمودند: به ولایت و دوستی ما اهل بیت نمی رسد مگر کسی که به واجبات عمل کند و از حرام الهی دوری کند.

غدیریان در پایان با اشاره به وجود بی حجابی در جامعه  تاکید کرد: اگر بی حجابی در جامعه مد شود، تمسک به اباعبدلله(ع)  در آن جامعه کم است و اگر چنین شود این شعار دیگر مطابق با شعور نخواهد بود./811/پ202/ب4

ارسال نظرات