۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۲۲۸۱۲۷
در ارومیه؛

همایش نقش نهضت عاشورا در پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ با حضور 150 نفر از زائران حرم مطهر امام رضا(ع) از ترکیه، همایش نقش نهضت عاشورا در پیروزی انقلاب اسلامی در ارومیه برگزار شد.
همایش نقش نهضت عاشورا در پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، چهارمین همایش نقش نهضت عاشورا در پیروزی انقلاب اسلامی با حضور 150 نفر از زائرین حرم امام رضا(ع) از کشور ترکیه پیش از ظهرامروز در سالن اجتماعات حفظ آثار و ارزش‌های انقلاب اسلامی برگزار شد.

 

 

معصومه وجدانی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی آذربایجان غربی در این همایش با اشاره به تاثیر قیام امام حسین(ع) بر پیروزی انقلاب و بیداری اسلامی در جهان اظهار کرد: آنچه سبب اتحاد و پیروزی کشورهای اسلامی بر جهان کفر می‌شود پیروی از راه پیامبر و ائمه معصومین(ع) است.

 

وی ادامه داد: هزاروسیصدوهفتادوچهارمین نهضت امام حسین(ع) در پیش رو است نهضتی که خاری در برابر دشمنان جهان اسلام است و همه همت جهان کفر خاموش کردن این چراغ هدایت است.

 

وجدانی آمریکا و حامیانش را دشمن مشترک همه مسلمانان معرفی کرد و افزود: آمریکا و هم‌ پیمانانش در منطقه اهداف مشترکی را دنبال می‌کنند که همه این اهداف شیطانی و ضد انسانی است.

 

مدیر عامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی آذربایجان غربی درس آفرین بودن نهضت عاشورا را یادآور شد و عنوان کرد: امام حسین(ع) به ما شیعیان درس آزادگی داده است تا با جرأت و شهامت ازارزش‌های اسلامی دفاع کنیم.

 

وی شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر داد و تأکید کرد: ما باید از مکتب امام حسین(ع) درس گرفته و برنامه‌های انقلابی خود را پیش ببریم.

 

گفتنی است، در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین قریشی، امام جمعه ارومیه و جمعی از مسؤولان و مدیران ارشد استانی حضور داشتند./936/پ202/ب

ارسال نظرات