۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۲۲۸۱۴۰
آیت الله باریک بین:

حضور آگاهانه نیرو‌های مسلح نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در قزوین با اشاره به اقتدار نیروهای مسلح در کشور گفت: خوشبختانه امروز تمام نیروهای مسلح همواره گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بوده ودر تمامی صحنه‌ها حضوری فعالی داشته و همین حضور آگاهانه و با بصیرت شما تمامی نقشه های دشمنان را خنثی می کند.
آيت الله باريک بين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، آیت الله هادی باریک بین، نماینده ولی فقیه در قزوین ظهر امروز  در دیدار جمعی از فرمانده‌هان لشگر 16 زرهی استان با قدردانی از حضور مردم بخصوص نوجوانان وجوانان در مجالس سوگواری این ایام گفت: خوشبختانه استان قزوین جزو استان های مذهبی کشور است که دارای مردمی متدین ومومن می باشند و می بینیم که در این شبها در مجالس سوگواری حضوری موثر و تاثیر گذاری دارند.

 

امام جمعه قزوین با بیان تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) ادامه داد: چه خوب است که در این شبهای ارزشمند و در این مجالس سوگواری برای امام حسین (ع) و اصحاب باوفایشان پیام واقعه قیام امام حسین را برای مردم بخصوص نسل نوجوان و جوان تبیین نمایید.

 

آیت الله باریک بین تصریح کرد: در این مجالس سوگواری باید وعاظ تلاش نمایند که در رابطه با چگونگی واقعه عاشورا را بخوبی برای آحاد جامعه بخوبی روشن نمایند.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اقتدار نیروهای مسلح در کشور بیان داشت: امروز تمام نیروهای مسلح در کشور همچون ارتش، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی در تمام عرصه‌ها نقشی ممتاز و تاثیر گزاری داشته و همین قدرت نیروهای مسلح با رهبری مقام معظم رهبری است که دشمنان به خود اجازه تعدی به این خاک مقدس را نمی دهند.

 

آیت الله باریک بین در پایان گفت: خوشبختانه امروز تمام نیروهای مسلح همواره گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بوده ودر تمامی صحنه‌ها حضوری فعالی داشته و همین حضور آگاهانه و با بصیرت شما تمامی نقشه های دشمنان را خنثی می کند.

 

در ابتدای این دیدار امیر شهری فرمانده لشگر 16 زرهی استان ضمن تسلیت این ایام ماه محرم گفت: خوشبختانه در لشگر 16 زرهی برنامه های فرهنگی متناسب با این ایام برای پرسنل این لشگر به همکاری حجت الاسلام کربلایی تدارک دیده شده است./955/پ202/ب

ارسال نظرات