۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۴
کد خبر: ۲۲۸۲۰۸
مدیر عامل موسسه علمی نوین آینده سازان کشور خبر داد؛

اعزام 400 روحانی جوان برای تبلیغ در ایام محرم

خبرگزاری رسا ـ مدیر عامل موسسه علمی نوین آینده سازان کشور به پرورش روحانیان جوان برای حضور در مدارس و ایجاد ارتباط دو سویه با دانش آموزان در موسسه علمی آینده سازان در قم اشاره کرد و گفت: مرکز قم برای محرم امسال 400 نفر روحانی تربیت و به 32 استان کشور اعزام کرده است.
آرم اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانش آموزان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، سید ابراهیم حسینی، قائم مقام دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور عصر امروز در نشست خبری که در سالن اجتماعات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان آذربایجان غربی ترتیب یافته بود، اظهار کرد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی اولین تشکل دانش‌آموزی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی با عنایت مستقیم امام خمینی(ره) در سال 58 تشکیل شد و در حال حاضر نیز زیر نظر مستقیم نماینده ولی فقیه فعالیت دارد.

 

سید ابراهیم حسینی تصریح کرد: این تشکل در فرازونشیب‌های سیاسی و تغییر دولت‌ها توانست با سربلندی و اقتدار راه خود را ادامه دهد و این مسأله نتیجه ولایی بودن این تشکل است.

 

وی مهم‌ترین وظیفه اتحادیه انجمن های دانش‌آموزی را نیروسازی و تربیت مدیران موفق اسلام مدار برای آینده کشور معرفی کرد و اظهارکرد: پرداختن به کارهای فرهنگی و تربیت مدیران توانمند مومن و متعهد برای آینده کشور اصلی‌ترین وظیفه این تشکل فرهنگی و دانش‌آموزی است.

 

حسینی اصلی‌ترین محصول اتحادیه‌های اسلامی دانش‌آموزی را تربیت رئسای جمهور، وزراء، مدیران کل ادارات و دیگر مسؤولان اداره امور کشوری در آینده دانست که کشور را بر پایه موازین دینی و اسلامی اداره کنند و حافظ ثمرات این انقلاب و نظام باشند.

 

مدیر عامل موسسه علمی نوین آینده سازان کشور با اشاره به زبده پروری در این مؤسسات ادامه داد: اتحادیه مقدمات و برنامه‌های رویکردی زبده شناسی و زبده‌ پروری را شیوه عملی خود قرار داده و با شناسایی دانش‌آموزان مستعد و توانمند در آغاز سال تحصیلی هر سال در این زمینه اهداف خود را پی‌گیری می‌کند.

 

حسینی اجرای برنامه‌های تربیتی و برگزاری اردوهای آموزشی را از شیوه‌های تربیتی این دانش‌آموزان مستعد خواند و بیان کرد: برای تربیت این استعدادهای درخشان کلاس‌های تربیتی اجرا می‌شود و دانش‌اموزان با رفتن به اردوهای مختلف مورد تربیت و پرورش قرار می‌گیرند.

 

وی به سخنی از استاد شهید مطهری اشاره کرده و افزود: شهید مرتضی مطهری معتقد بود برای پرواز نیاز به دو بال است که یکی تعهد و دیگری تخصص است و قطعا برای پرواز نیاز به هر دو بال است.

 

حسینی پرورش روح حماسی و انقلابی را در دانش‌آموزان مستعد ضروری عنوان کرد و گفت: موسسه علمی آینده سازان برای تربیت نیروی مورد نظر خود درقالب برنامه‌های پرورشی و تربیتی بخشی به عنوان «تربیت روح حماسی» اجرا می‌کند.

 

وی به پرورش روحانی‌های جوان برای حضور در مدارس و ایجاد ارتباط دو سویه با دانش آموزان در موسسه علمی آینده سازان در قم اشاره کرد و افزود: اتحادیه فرهنگی و تبلیغی آینده سازان در قم علاوه بر تولید کتب و نرم‌افزارهای پر محتوا اقدام به تربیت روحانی‌های جوان برای حضور در مدارس کرده است.

 

قائم مقام دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور به اعزام این روحانیان جوان به شهرستان‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: مرکز قم برای محرم امسال 400 نفر روحانی تربیت و به 32 استان کشور اعزام کرده است./936/پ202/ب4 

ارسال نظرات