۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۱
کد خبر: ۲۲۸۳۹۷

ششمین جلسه اخلاق ویژه طلاب مدرسه علمیه چهارده معصوم برازجان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ ششمین جلسه اخلاق با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر در مسجد مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان برگزار شد.
آيت الله غلامعلي صفايي بوشهري - نماينده ولي فقيه در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر آیت الله غلامعلی صفایی بوشهر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بعد از ظهر امروز(چهارشنبه) در جمع طلاب مدرسه علمیه چهاردده معصوم(ع) برازجان با ابراز خرسندی از حضور درجمع طلاب این مدرسه ابراز امیدواری کرد با کمک خیرین، هرچه زودتر شاهد تکمیل پروژه عظیم این مدرسه علمیه و همچنین مدرسه علمیه سفیران هدایت برازجان باشیم.

 

آیت الله صفایی بوشهری در ادامه سخنان خود به روایتی از امام حسین(ع) استناد کرد که می فرمایند: ای فرزند آدم، قطعاً این ایامی که به تو مهلت داده شده فرصتی است که درحال گذر است و هر روز که از عمر گرانبهای تو بگذرد، دیگر هرچه تلاش کنی قابل بازگشت نیست.

 

وی افزود: البته باید دانست بها و ارزش انسان ها بهشت است پس مراقب باشید باگناه و معصیت خود را به کمتر از بهشت نفروشید.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به ظرفیت شهرستان دشتستان اشاره کرد، و گفت: شهرستان دشتستان با وجود ظرفیت های بسیار مطلوبی که دارد و البته شخصیت های گرانسگی همچون مرحوم فاضل اولین مبارزه گر با یهود در تاریخ کشور که در محله قلعه سکونت داشته، مرحوم صدیق و مرحوم مهدوی که از بزرگان این شهرستان بودند، می تواند چنین افرادی را عالم و متعهد تربیت نموده و به جامعه تحویل دهد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: انتظار می رود در این شهرستان همه مسؤولان و خیران دست بدست هم دهند تا درآینده ای نزدیک شاهد اتمام پروژه های درحال ساخت مدارس علمیه باشیم و بتوانیم به آن هدف والا که تبدیل استان بوشهر به استانی حوزوی و درخط مقدم جهاد با شبهات و مسایل روزه جامعه باشیم نایل شویم.

 

 درابتدای این جلسه حجت­الاسلام رحیمیان مدیر سابق مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر درخصوص راه رسیدن به سعادت وکمال بشریت با استناد به روایتی از امام صادق(ع)، گفت: درنظر گرفتن تنها رضایت خداوند سبحان کلید مقبولیت اعمال هرفردی است.

 

به گزارش رسا، این مراسم با حضور امام جمعه شهر برازجان، فرمانده و نماینده ولی فقیه درسپاه جواد الائمه دشتستان، مدیر حوزه های علمیه برادران و خواهران استان بوشهر و نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد./833/پ202/ب4

ارسال نظرات