۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۶
کد خبر: ۲۲۸۳۹۸
رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور:

امید به آمریکا با تدبیر سازگار نیست

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج دانشجویی با بیان این‌که امید به آمریکا با تدبیر سازگار نیست و ما باید دنبال سرمایه‌های انقلابی خود باشیم،‌ گفت: اگر نبود کم کاری دولتهای سازندگی و اصلاحات امروز مرزهای استراتژیک ما باید در اقصی نقاط آمریکای جنوبی و افریقا رقم می‌خورد.
حيدري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد ودود حیدری رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور امروز عصر در همایش بزرگ استکبار ستیزی دانشجویان دانشگاه تهران تحت عنوان حماسه حسینی دیپلماسی خمینی که با همت بسیج دانشجویی دانشگاههای تهران در تالار شیخ انصاری دانشکده حقوق دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: همایش استکبار ستیزی به مناسبت سالگرد و یادآوری فتح لانه جاسوسی به عنوان انقلاب دوم و بزرگداشت خط دانشجویان پیرو امام (ره) برگزار شده است.

 

وی با اشاره به این‌که روی صحبت این همایش به دو گروه معطوف است، عنوان کرد:  روی صحبت ما در این همایش به دو گروه معطوف می‌شود که یک دسته‌ آن چون نظام سلطه و آمریکای جنایت‎‌کار است که حضرت امام خمینی کبیر گردن آنها را در این کشور شکست و امیدواریم نظام جمهوری اسلامی ایران گردن همه آنها را در سراسر جهان بشکند.

 

تسخیر سفارت آمریکا در راستای تشکیل حکومت بزرگ اسلامی بوده است

 

رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور در ادامه افزود: اما دسته دیگر کسانی که خوش‌بینانه به نظام سلطه نظر دارند و در خواب نیمروز خود بازگشت آمریکایها به کشور را دیده و امیدوارند که در این زمینه بتوانند روزنه‌ای باز کنند بدانند که دانشجویان خط امام تسخیر سفارت آمریکا را برای یک دوره طولانی و در راستای تشکیل حکومت بزرگ اسلامی انجام دادند اگر امروز دور هم در این همایش جمع شدیم برای یادآوری این موضوع به دسته دوم بوده است.

 

حیدری خطاب به کسانی که به آمریکا خوشبین هستند اظهار داشت: ما هرگز 60 سال دشمنی و عداوت استعمار و استکبار را فراموش نمی‌کنیم و جنگ تحمیلی و کمک‌های مالی آمریکا به صدام در ریخته شدن خون جوانان کشور جمهوری اسلامی ایران و رفتار همراه با تفاخر مسئولان آمریکا را نسبت به خوشبینان به آمریکا یادآور می‌شویم.

 

وی با اشاره به این‌که یک یا دو سال فضای کشور با کلمه مذاکره مانوس شده است، گفت: بعد از اسلام پیامبر(ص)  با دشمن مذاکراتی داشته است، بعد از انقلاب نیز ما با دشمن و صدام در خصوص خطوط مرزی یا تبادل اسراء و کشتیرانی در رودخانه اروند مذاکراتی داشتیم اما در مذاکره باید به بسیاری از مسائل توجه داشت.

 

مذاکره ما با آمریکا صرفا در مورد انرژی هسته‌ای است

 

رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور در ادامه با اشاره به این‌که باید در مذاکره به نکاتی توجه شود، افزود: ما نباید فراموش کنیم که مذاکره کشور ما با آمریکا صرفا در مورد انرژی هسته‌ای است و بقیه موضوعات کشور ما هیچ ربطی به آمریکا یا سایر کشورها ندارد ما اجازه نمی‌دهیم کسی در امورات داخلی کشور ما دخالت کند.

 

وی ابراز کرد: یکی دیگر از نکاتی که در مذاکره باید مورد توجه باشد این است که ما نباید فراموش کنیم که با دشمن درحال مذاکره هستیم و نمی‌شود به دشمن امید داشته یا خوشبین بود دشمن به دنبال دشمنی خود است او هرگز منافع ما را درنظر نخواهد گرفت.

 

حیدری در پایان با اشاره به این‌که امید به آمریکا با تدبیر سازگار نیست، گفت: ما باید دنبال سرمایه‌های انقلابی خود باشیم امروز مرزهای انقلابی ما در سوریه، لبنان و یمن رغم می‌خورد اگر نبود کم کاری دولتهای سازندگی و اصلاحات امروز مرزهای استراتژیک ما باید در اقصا نقاط آمریکای جنوبی و افریقا رغم می‌خورد اما ما هنوز امیدواریم که به آنجا برسیم./807/پ202/ب4

ارسال نظرات