۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۷
کد خبر: ۲۲۸۴۳۴
صفارهرندی:

از خودمان بگذریم استکبار را هم پشت سر می گذاریم

خبرگزاری رسا ـ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به افزایش نفوذ ایران و کاهش نفوذ آمریکا در منطقه گفت: جابجایی نفوذ در منطقه و تحقیر آمریکا از سوی مردم منطقه به معنای به ثمر نشستن حماسه حسینی است.
محمد حسين صفارهرندي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمدحسین صفارهرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، عصر امروز در همایش بزرگ استکبارستیزی دانشجویان تهران با عنوان «حماسه حسینی، دیپلماسی خمینی» در سالن شیخ انصاری دانشکده حقوق دانشگاه تهران، با اشاره به آیه ای از قرآن کریم گفت: حقیقتاً، امروز باید خیلی شاکر باشیم که آن نگاه حسینی استمرار پیدا کرد و در اذهان همه معتقدین اسلام ناب رسوخ کرد، به طوری که امروز داریم آثار و برکات آن را می‌بینیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌که من این روزها بیشتر ذوق زده رخدادهایی هستم که در منطقه دارد اتفاق می‌افتد، با اشاره به افزایش نفوذ ایران و کاهش نفوذ آمریکا در منطقه اظهار کرد: این جا به جایی نفوذ یعنی به ثمر نشستن حماسه حسینی و این تحقیر آمریکا از سوی مردم منطقه و این که حرف اول را در منطقه، امروز امام حسین و قیام او می‌زند، تحقق عینی فرمایش حضرت زینب(س) بود که به استناد آیه قرآن فرمود: و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون.

وی ادامه داد: امروز اگر نگاه ظاهربین و کوته بین را رها کنیم و نگاه مان را به اعماق جبهه نبرد بدوزیم می بینیم که اتفاق‌های بزرگ تری در راه است.

صفار هرندی با اشاره به این‌که پس از این کار دیگر استکبار‌ستیزی تنها در مبارزه با آمریکا معنا نمی‌دهد، تصریح کرد: آن موقع با دشمنان بزرگتری به نام شیاطین درون خود مواجه خواهیم شد و باید تواضع و اخلاق را دستورالعمل زندگی خود قرار دهیم و به جهاد اکبر که مبارزه با نفس سرکش است رو بیاوریم.

وی ضمن تبریک به دانشجویان بسیجی به سبب داشتن روحیه استکبارستیزی و نیز عرض تسلیت ایام محرم درباره ملاک شناخت منافقین و مستکبرین گفت: اگر گفتار را با عملکرد آنها مقایسه کنیم می‌توانیم در تشتت و تضاد حرف و عمل آن‌ها پی به صدق یا کذب گفتار و رفتار آن‌ها ببریم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: اگر از خودمان بتوانیم بگذاریم به امید خدا از همه استکبار نیز خواهیم گذشت./805/پ203/ج

ارسال نظرات