۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۲۲۸۴۹۹
همزمان با سراسر کشور؛

همایش شیرخوارگان حسینی در اردبیل برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همایش شیرخوارگان حسینی با هدف بزرگداشت مقام حضرت علی اصغر (ع)، همزمان با سراسر کشور در اردبیل برگزار می شود.
مراسم شيرخوارگان حسيني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام اکبر باوقار، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، صبح امروز در جلسه هماهنگی همایش شیرخوارگان حسینی در اردبیل، خاطرنشان کرد: همایش شیرخوارگان حسینی با هدف بزرگداشت مقام طفل شش ماهه اباعبدالله الحسین (ع)، حضرت علی اصغر(ع)، روز جمعه، نهم آبان ماه مصادف با ششم ماه محرم در بقعه متبرکه امامزاده سیدصدرالدین(ع) اردبیل و  امامزاده محمد بن محمد حنفیه(ع) شهرستان گرمی برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: مراسم دیگری نیز با همکاری هیات رزمندگان اسلام استان اردبیل صبح روز جمعه در ورزشگاه رضازاده اردبیل برگزار می شود.

 

حجت الاسلام قیامی هدف قیام امام حسین(ع) را شناساندن حق و باطل معرفی کرد و گفت: جنگ بین حق و باطل چه بطور آشکار و چه پنهان وجود داشته و دارد، امام حسین(ع) حق و هدفش برهدایت راستین مردم استوار بود و یزید باطل بود و هدفش دیکتاتوری و زر و زور بود.


وی افزود: شهادت حضرت علی اصغر(ع) بهترین تظلم خواهی جبهه حق است و این تظلم خواهی در راستای قیام جهانی حضرت حجت(عج) است و ما با مراسم و آیین شیرخوارگی درواقع سربازان و یاران آن حضرت را جمع میکنیم.

 

مدیرکل اوقاف اردبیل همچنین افزود: همایشی با عنوان احلی من العسل نیز با هدف بزرگداشت مقام حضرت علی اکبر(ع)، با همکاری بسیج دانش آموزی و هیات رزمندگان اسلام استان اردبیل در روز شنبه دهم آبانماه مصادف با هفتم ماه محرم در حسینیه ثارالله سپاه اردبیل برگزار می شود./937/پ202/ب

ارسال نظرات