۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۲
کد خبر: ۲۲۸۵۷۴
مدیر کل اوقاف و امور خیریه اصفهان خبر داد؛

برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در سه امامزاده شاخص

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام صادقی با بیان این که همایش شیرخوارگان حسینی در سه امامزاده شاخص اصفهان برگزار می شود گفت: این همایش در آستان مقدس بی بی فاطمه منطقه ولدان، طفلان پارک لاله و مسجد جامع اصفهان برگزار می شود.
علي اصغر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت‌الاسلام رضا صادقی مدیر کل اوقاف و امور خیریه اصفهان امروز با بیان این که عزاداری امام حسین در بقاع مترکه با قوت برگزار می شود گفت: سوگواره «بصیرت عاشورایی» با هدف گسترش و تعمیق بصیرت در جامعه و اجرای هرچه بهتر و صحیح‌تر نیات واقفین خیراندیش، در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

وی با بیان این که در استان اصفهان این سوگواره در 300 بقعه متبرکه برگزار می‌شود افزود: همزمان با محرم حسینی و در راستای تبیین نقش زنان در قیام عاشورا، همایش رهروان زینبی(س) ویژه بانوان در روز 12 محرم با حضور پرشور و باشکوه بانوان عزادار برگزار می‌شود.



مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: همزمان با روز دوم محرم حسینی، مراسم لبیک یا حسین در 40 امامزاده شاخص استان برگزار شد و مردم و هیأت‌های مذهبی با حضور در امامزادگان و سردادن لبیک یا حسین(ع) عشق و ارادت خود را به سرور و سالار شهیدان نشان دادند.



وی به برگزاری همایش «شیرخوارگان حسینی (ع)» در آستان مقدس سه امامزاده شاخص اصفهان اشاره داشت و گفت: این همایش در آستان مقدس امامزاده بی‌بی فاطمه (س) وِلدان، امامزاده دوطفلان (ع) پارک لاله و مسجد جامع اصفهان همزمان با «6 محرم الحرام»برگزار می‌شود.



مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان افزود: در همایش شیرخوارگان حسینی که با حضور ماداران و فرزندان شیرخوار برگزار می‌شود، سخنرانان درباره فلسفه قیام عاشورا و نهضت حسینی سخنرانی می‌کنند و مداحان در رثای پرپر شدن حضرت علی اصغر(ع) و دیگر شهدای کربلا مداحی می‌کنند./939/پ203/ب4

ارسال نظرات