۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۱
کد خبر: ۲۲۸۶۰۴
حدادعادل:

وحدت باید در مسیر تعیین شده از سوی رهبر انقلاب صورت گیرد

خبرگزاری رسا ـ حدادعادل با بیان این که وحدت در مسیری است که رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان می دهند، گفت: همه باید پای ستون اصلی انقلاب یعنی ولایت فقیه بیاستیم.
حدادعادل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، غلامعلی حدادعادل، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پنج شنبه شب در مراسم سالگرد ابوالشهدا جنیدی و فرزندان شهیدش که در شهرستان رودسر برگزار شد با تسلیت عزاداری سید و سالار شهیدان، عاشورا و کربلا را یک مدرسه بزرگ دانست و گفت: باید از درس های بزرگ حماسه عظیم عاشورا به خوبی بهره گیریم.

 

وی از کربلا به عنوان مدرسه ایمان به خدا، اخلاص و امر به معروف و نهی از منکر یاد کرد و گفت: امام حسین(ع) و یاران باوفایش تنها برای خدا و در مسیر الهی به شهادت رسیدند.

 

حدادعادل حدادعادل با بیان این که امام حسین(ع) برای این که  دفاع از دین و جامعه اسلامی همه یارانش باوفا و اهل بیت خود را در راه خدا فدا کرد، بیان داشت: شهادت امام حسین(ع)، یاران و اهل بیت ایشان در کربلا نشان از اهمیت حکومت در جامعه اسلامی دارد.

 

وی با بیان این که امام حسین (ع) جان خود را برای دفاع از دین و برپایی حکومت در طلب اخلاص گذاشت، ادامه داد: کربلا درس بصیرت می دهد بدان معنی که راه صحیح را گم نکنیم و فریب ظواهر را نخوریم.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود با بیان این که آغاز نهضت عظیم انقلاب اسلامی با تأسی از نهضت حسینی شکل گرفت، ادامه داد: آغاز نهضت امام راحل با عزاداری امام حسین(ع) بود و اوج آن نیز در سال 42 با محرم همراه بود.

 

وی با بیان این که تاسوعا و عاشورایی حسینی سال 57 روز سرنگونی شاه بود، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از نهضت عظیم عاشورا است.

 

حدادعادل در ادامه راز ماندگاری انقلاب اسلامی را تأسی از نهضت حسینی دانست و تصریح کرد: ملت بزرگ ایران در 35 سال اخیر با الهام از نهضت بزرگ حسینی توانستند از انقلاب در برابر همه توطئه های دشمنان حراست کنند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به تلاش دنیا در هشت سال جنگ تحمیلی برای ضربه زدن به انقلاب، گفت: اما فرزندان ایران اسلامی با تأسی از نهضت عاشورایی توانستند در برابر دشمنان بیاستند و از تمامیت ارزی کشورمان دفاع کنند.

 

وی در ادامه سخنان خود به حوادث کشورهای منطقه به ویژه در عراق اشاره کرد و با بیان این که امروز شاهد توطئه ای به نام داعش در سوریه و عراق هستیم، گفت: دشمنان اسلام و انقلاب با ایجاد داعش و حمایت از بر علیه سوریه و عراق در تلاش هستند از گسترش انقلاب اسلامی جلوگیری کنند.

 

حداد عادل با بیان این که امروز گروه تروریستی داعش در برابر روحیه حسینی در عراق زمین گیر شده است، تصریح کرد: به حتم نیروهای مردمی در عراق و سوریه توطئه داعش را شکست خواهند داد.

 

وی همچنین به حضور سردار سلیمانی در عراق اشاره کرد و با بیان این که این سردار اسلام نمونه بارزی از روحیه ایمان عاشورایی است، افزود: امروز این فرزند انقلاب در میدان نبرد حضور دارد.

 

حدادعادل در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش دشمنان برای ایجاد تفرقه میان امت اسلام اشاره کرد و گفت: امروز خطر بزرگی به نام تفرقه میان شیعه و سنی از سوی دشمنان مورد توجه است.

 

وی با بیان این که وحدت در مسیری است که رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان می دهند، گفت: آحاد جامعه باید پای ستون اصلی انقلاب یعنی ولایت فقیه بیاستیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش دشمنان برای تضعیف مبانی دینی و فرهنگی جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: 120 شبکه فارسی زبان وظیفه سست کردن ریشه های اعتقادی مردم کشورمان را بر عهده دارند.

 

حدادعادل ترویج بی ایمانی و بی اخلاقی را هدف دشمنان در کشور دانست و تصریح کرد: دشمن با گسترش شبکه های ماهواره ای به دنبال تحقق این هدف شوم خود است./1318/پ202/ب1

ارسال نظرات