۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۲۲۸۶۹۷

مردم ارومیه با شهدای گمنام وداع کردند

خبرگزاری رسا ـ نمازگزاران جمعه ارومیه امروز پس از اقامه نماز جمعه با پیکر 45 شهید تازه تفحص شده وداع و به سمت تبریز بدرقه کردند.
مراسم وداع با شهداء در اروميه

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، پیکر مطهر 45 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس که صبح روز گذشته از مرز تمرچین پیرانشهر وارد کشورمان شده بود، پس از حضور در بین مردم شهید پرور شهرهای پیرانشهر، نقده و ارومیه ظهر امروز از سوی نمازگزاران به سمت تبریز بدرقه شدند.

 

 

پیکرهای پاک و مطهر این شهدای گمنام عصر روز گذشته با استقبال پرشور مردم عزادار حسینی وارد ارومیه شد. مردم ارومیه دیشب در مساجد و حسینیه های مختلف میزبان چند پیکر شهید بودند که حال و هوای معنوی خاصی به مراسم های عزاداری سر ور و سالار شهیدان بخشیده بود.

 

صبح امروز نیز با حضور پیکر مطهر شهداء در مصلای امام خمینی(ره) مراسم شیرخوارگان حسینی برگزار شد. مردم ارومیه ظهر امروز نیز بعد از اقامه نماز جمعه در فضایی مملوء از حزن و اندوه شهدای گمنام را برای سمت تبریز بدرقه کردند.

 

کاروان شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس که در عملیات والفجر 2 و 4، کربلای 7 و 4، قادر و نصر به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند از با حضور در جمع مردم شهرهای مختلف به تهران انتقال داده می شود./936/پ203/ب3

ارسال نظرات