۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۲۲۸۷۰۷
استاد دانشگاه امام صادق:

تربیت صحیح از حقوق فرزند بر والدین است

خبرگزاری رسا ـ استاد دانشگاه امام صادق(ع) گفت: تربیت صحیح تربیتی است که در بر گیرنده معارف الهی و اهل بیت(ع) باشد و عدم سرمایه گذاری مناسب در بحث تربیت سبب بروز انحرافات بسیاری در فرد و محیط جامعه خواهد شد.
مراسم شيرخوارگان حسيني در مصلاي امام خميني (ره)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام علی کیانی استاد دانشگاه امام صادق(ع) ظهر امروز(جمعه)در همایش شیرخوارگان حسینی شهرستان شهرضا که در حرم امامزاده شاهرضا برگزار شد گفت: متأسفانه مبنای زندگی درجامعه امروز بر اساس معیارهای غربی ساماندهی شده ازمعیارهای دینی فاصله گرفته است.

 

وی در ادامه تصریح کرد: تهاجم گسترده  فرهنگی دشمن بر علیه جامعه ما حاکی از حضور وی در درون خانواده های ما است که نمونه آن استفاده لجام گسیخته از ماهواره و شبکه های اجتماعی مختلف است.

 

این کارشناس مذهبی متون اسلامی را حاوی عالی ترین روش تربیت و پرورش دانست و اظهار کرد: بروز انحرافات اخلاقی خانوادگی به دلیل عدم تربیت فرزندان بر اساس معیارهای دینی و عدم انتخاب الگوی صحیح در تربیت آنها است.

 

حجت الاسلام کیانی مدرک گرایی درشاخه های مختلف اجتماعی به ویژه در بین بانوان را از معضلات خانوادگی جامعه برشمرد و اذعان کرد: متأسفانه رسانه ها نیزدر برخی موارد به تربیت ناصحیح دامن زده و با معرفی الگوهای نادرست درجامعه رفتار سازی می کنند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:دیدگاه جهان غرب به زن به عنوان یک کالا بوده و این در حالی است که سبک زندگی اهل بیت(ع) به عنوان بهترین سبک تربیتی نظری بر خلاف آن دارد./939/پ203/ب4

ارسال نظرات