۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۲۲۸۹۲۵

اعزام خادمان حرم بانوی کرامت به مشهد مقدس

خبرگزاری رسا ـ 600 خادم افتخاری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در قالب 5 کاروان از 25 مهر تا 21 آبان 1393 به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.
مشهد مقدس

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، حجت‌الاسلام علی اشرف عبدی، مدیر حرم مطهر حضرت معصومه(س) با اشاره به این‌که600 خادم افتخاری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) از 25 مهر تا 21 آبان 1393 به مشهد مقدس اعزام می‌شوند، گفت: خادمان خواهر و برادر در قالب 5 کاروان 120 نفره سه شب در مشهد مقدس اقامت خواهند داشت.

 

وی افزود: گروه فرهنگی شامل عکاس، فیلم بردار و روحانی همراه هر کاروان حضور خواهد داشت و پیش‌بینی شده است خادمان با امام جمعه مشهد، تولیت و یا معاونان تولیت آستان مقدس رضوی دیدار داشته باشند.

 

مدیر حرم مطهر حضرت معصومه(س) زیارت دسته‌جمعی، حرم گردی و آشنایی با اماکن حرم مطهر رضوی، شیوه‌های انجام فعالیت‌ها در آستان مقدس رضوی و شرکت در کارگاه‌های مهدویت، حجاب و امر به معروف و نهی از منکر را از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در این سفر بیان کرد.

 

وی اظهار داشت: نحوه انتخاب خادمان برای این سفر زیارتی را ارزشیابی از طریق فرم‌های توزیعی در معاونت‌ها و مدیریت‌های مختلف آستانه اعلام کرد و افزود: افرادی که بالاترین نمره ارزیابی را کسب کرده‌اند با این ابتکار انگیزه بیشتری برای ارائه خدمت در حرم مطهر خواهند یافت./907/د102/ی

ارسال نظرات