۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۲۲۹۰۳۹
آیت‌ الله سلیمانی:

حضور در محافل اهل بیت قلوب شیعیان را از قساوت باز می‌دارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در مجالس امام حسین (ع) از قلب‌های نورانی برخوردار هستند؛ گفت: باید قدر خود و مکتب خود را بدانیم و منزلت خود را دریابیم.
 امام جمعه زاهدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، آیت الله سلیمانی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در دومین تجمع عاشوراییان که در شب هشتم محرم در مسجد الزهرا(س) زاهدان برگزار شد، گفت: مجالس عزاداری اهل بیت مورد لطف نبی مکرم اسلام است و حضور در این محافل، قلوب شیعیان را از قساوت و سختی باز می‌دارد.

 

وی ادامه داد: قرآن کریم ما را به هم‌سخنی و هم‌نشینی با کسانی دعوت می‌کند که دل‌های زنده و بیداری دارند و کسانی که در مجالس امام حسین (ع) شرکت می‌کنند، از قلب‌های نورانی و زلالی برخوردار هستند.

 

امام جمعه زاهدان افزود: پیشتازان یادآوری عاشورا و محرم در بین مردان سیدالساجدین(ع) و در بین زنان زینب کبری(س) هستند، ما نیز باید هنگام حضور در محافل سرور و سالار شهیدان قدر خود و مکتب خود را بدانیم و منزلت خود را دریابیم و به عنوان یک وظیفه و تکلیف اعتقادی خود، به یادآوری عاشورا بپردازیم همانطور که دیروز بزرگان دینی ما این کار را می‌کردند.

 

وی اظهار داشت: امامان معصوم ما برای نشر حماسه عاشورا تلاش بسیاری کردند و ما مدیون تلاش‌های آنان هستیم زیرا که ما را در کنار اقیانوس بی‌ انتهای فضایل و کرامات خود نشانده‌اند./831/پ203/ب

ارسال نظرات