۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۲۲۹۰۴۷

همایش بسیج و رسانه در کرمان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ جانشین سپاه ثارالله استان کرمان، گفت: همایش بسیج و رسانه با هدف ترویج فرهنگ و تفکر بسیج با بهره گیری از ظرفیت رسانه ها برگزار می‌شود.
همایش بسیج و رسانه در کرمان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد مطهری در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان اظهار کرد: امام حسین(ع) با اقدامات خود، اسلام محمدی(ص) را احیاء و اسلام ابوسفیانی را رسوا کرد و به ما آموخت که همیشه باید در مقابل ظلم ایستاد.

 

وی افزود: انقلاب اسلامی ما نیز ادامه دهنده راه عاشوراست و در این 35 ساله به دنبال اسلام ناب محمدی و مبارزه با ظلم بوده است.

 

مطهری در ادامه با اشاره به تاثیر رسانه ها تصریح کرد: امروز رسانه ها نقش تعیین کننده ای در جنگ ها و تغییر نظام یک کشور دارند.

 

وی اضافه کرد: رسانه‌های ما می‌توانند در جهت پیشبرد اهداف انقلاب و نظام اسلامی و مسائل دینی اقدامات بزرگی در مقابل اقدامات معاندان نظام انجام دهند.

 

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به تاثیر زیاد رسانه ها، گفت: ما در بسیج، گفتمان ولایت و رهبری را که گفتمان غالب است، دنبال می کنیم تا مطالب را در دنیا مطرح کنیم و به دلیل اینکه رسانه های ما از حق می گویند، تاثیرگذار هستند.

 

وی افزود: انتظار این است رسانه ها در بحث بسیج و انقلاب اسلامی به گفتمان ولایت و رهبری کمک کنند.

 

مطهری تصریح کرد: روز شنبه 17 آبان ماه جاری همایش بسیج و رسانه با هدف ترویج فرهنگ و تفکر بسیج با بهره گیری از ظرفیت رسانه ها برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: تقویت و توسعه جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی، تعامل بیش از پیش بین بسیج و رسانه برای اطلاع رسانی گسترده از برنامه های بسیج، انسجام تشکیلاتی مراکز و مجموعه های رسانه ای بسیج از دیگر اهداف این همایش است.

 

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان گفت: «بسیج، رسانه و گفتمان ولایت» شعار همایش بسیج و رسانه است و سه کارگروه «بسیج، رسانه و گفتمان ولایت»، «بسیج و اقتصاد مقاومتی» و «بسیج و جبهه رسانه ای» برای این همایش تشکیل شده است.

 

گفتنی است، همایش استانی بسیج و رسانه با حضور مسؤولان کشوری و استانی 17 آبان در ماهان برگزار خواهد شد و سردار رمضان شریف، میهمان ویژه این همایش است./972/د102/ب4

ارسال نظرات