۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۲۲۹۰۵۸
مسؤول نمانیدگی ولی فقیه در سپاه کاشان:

ملت ایران توطئه های آمریکا را هرگز فراموش نخواهند کرد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان درس و پیام کربلا را ایستادگی، مقاومت و مبارزه با ظلم و ستم دانست و تأکیدکرد: امروز نیز درس و پیام کربلا، مذاکره و امان نامه نیست بلکه مقاومت و ایستادگی در برابر ظالم است.
حجت الاسلام احسان الله محمدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، حجت الاسلام احسان الله محمدی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان صبح امروز در همایش 13 آبان و یادواره شهدای دانش آموزکاشان گفت: درسی که از امام حسین(ع) باید گرفت همان درسی است که نوجوانان ما از علی اصغر، جوانان ما از علی اکبر و خواهران ما از زینب(س) می گیرند.

 

وی گفت‌وگوهای دو جانبه ایران و آمریکا بر سر مسئله هسته ای را بر خلاف راه و رسم شهدا و جانبازی و ایثارگری ایثارگران و آزادگان سرافراز دانست و افزود: امروز نیز بحث مذاکرات هسته ای جمهوری اسلامی باآمریکا نباید تبدیل به گفت وگو های دو جانبه ایران در یک طرف میز و آمریکا در طرف دیگر میز شود.

 

حجت الاسلام محمدی با اشاره به کارنامه سیاه آمریکا قبل و بعد از انقلاب اسلامی را بیانگر عمق دشمنی و کینه ورزی آنها نسبت به ایران دانست و یاد آورشد: کودتای 28 مرداد و شطینت در ملی شدن صنعت نفت قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و ترور شخصیت های نظام، تحمیل جنگ 8 ساله، تقویت گروهک منافقین و تحریم های ظالمانه از جمله اقدامات کینه توزانه آمریکا است که ملت ایران هرگز فراموش نخواهند کرد.

 

حجت الاسلام محمدی همچنین تطهیر سران فتنه و ادعای توبه آنان مشابه آنچه که حُر در کربلا انجام داد را مطرح می کنند اما باید بدانند ظلم و خیانتی که سران فتنه نسبت به آرمان های شهدا، امام شهدا و عاشورای حسینی داشتند هرگز از ذهن ملت ایران پاک نخواهد شد.

 

به گفته وی، حُر در کربلا توبه کرد تا پذیرفته شد اما عده ای بدون اظهار پیشیمانی قصد دارند این راه را برای سران فتنه همواره و آنها را تطهیر کنند اما باید بدانند به لطف خدا چنین اتفاقی هرگز اتفاق نخواهد افتاد.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان همچنین 13 آبان را یاد آور سه رخداد بزرگ در جمهوری اسلامی ایران دانست و از تبعید امام خمینی(ره) توسط رژیم دست نشانده آمریکا به ترکیه در سال 43، به خاک و خون کشیدن اعتراضات دانش آموزان و دانشجویان سال 57 در دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال 58 را سه رخداد بزرگ در 13 آبان است.

 

حجت الاسلام محمدی از تقابل با استکبار جهانی به عنوان یک ویژگی مشترک این سه رخداد بزرگ اعلام کرد و گفت: امروز نیز تقابل سلطه ستیزان با سلطه گران ادامه دارد.

 

لازم به توضیح است در همایش دانش آموزان دختر و پسر مدارس شهرستان کاشان به مناسبت روز 13 آبان، دانش آموزان کاشانی با فریادهای مرگ بر آمریکا و لبیک یا حسین ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره شهدای دانش آموزان، بیانه ای را در محکومیت جنایت های آمریکا و استکبار جهانی قرائت کردند./1307/پ202/ب

ارسال نظرات