۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۱
کد خبر: ۲۲۹۱۶۷
مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی:

بنیاد شهید باید علمدار ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر باشد

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز باید همچنان علمدار ارزش‌ها و مروج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر باشد.
عابدي مقدم

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، عابدین عابدی مقدم، مدیرکل این اداره در مراسمی معنوی که امروز به مناسبت ایام دهه نخست محرم الحرام در نمازخانه ستاد مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران یکی از نهادهای ارزشمند انقلاب اسلامی و افضل نهادها است.

 

عابدی مقدم تصریح کرد: بنیاد شهید قطعاً باید در کارهای خیر و ارزشی پیشگام باشد و از سایر نهادهایی که چنین عنوانی را ندارند در ترویج فرهنگ اسلامی و دفاع مقدس که برخاسته از نهضت عاشوراست پیشگام سایر نهادها باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر بنیاد شهید افضل نهادهاست این امر نوعی حرمت برای این نهاد ایجاد می‌کند و افتخاری است برای فرد فرد ما که این توفیق را پیدا کردیم در این نهاد ارزشمند خدمت کنیم.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی خاطرنشان کرد: اگر رزمندگان ما توفیق پیدا کردند که در جبهه‌ها حضور یابند همگی از خواست خداوند متعال بود که آنان را به درجه‌ای تا این اندازه رفیع نائل کرد و اگر امروز ما می‌توانستیم از شهدا بپرسیم می‌دیدیم که آنان منتی بر کسی ندارند و خود را شاکر حق تعالی می‌دانند که توفیقی تا این اندازه ارزشمند به آنها عطا کرده است.

 

عابدی مقدم با طرح این پرسش که چه اندازه به تکلیف خود در معرفی معروف‌ها اقدام می‌کنیم و امروز ما تا چه اندازه فرهنگ و حال و هوای جبهه‌ها را در منازل خود داریم، گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران، امروز باید همچنان علمدار ارزش‌ها و مروج فرهنگ ایثار و شهادت و جهاد در راه اسلام باشد و ما که زمانی خود در جبهه‌ها به عنوان رزمنده حضور داشتیم امروز باید مروجان فرهنگ دفاع مقدس و ارزش‌های دین مبین اسلام باشیم.

 

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر جایگاه بسیار رفیعی دارد و نهضت عاشورا آیینه‌ای از این فرهنگ است، اگر امر به معروف و نهی از منکر را شناختیم و به آن رسیدیم و آنچه را دانستیم به مردم منتقل کردیم گام موثری در فرهنگ‌سازی جامعه برداشته‌ایم./930/د102/ب5

 

ارسال نظرات