۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۲۲۹۲۲۱

محدودیت های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در بیرجند اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ رییس پلیس راهور خراسان جنوبی محدودیت های ترافیکی تاسوعا، عاشورا و شام غریبان را در بیرجند اعلام کرد.
 عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند علیرضا حسنی، رییس پلیس راهور خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران با بیان این که محدودیت های ترافیکی استان در روزهای تاسوعا و عاشورا مشخص شده است، گفت:  به منظور تسهیل در عبور و مرور و افزایش ضریب ایمنی برای عابران به ویژه عزاداران حسینی و جلوگیری از مشکلات ترافیکی و بروز حوادث در این ایام و شب های تاسوعا و عاشورا محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی اجرا می شود.

 

وی افزود: محدودیت ترافیکی روز هشتم در بیرجند از ساعت 14 تا پایان مراسم در سه راهی مصلی، مسیر شرق به غرب خیابان جمهوری اسلامی حدفاصل میدان امام خمینی(ره) تا میدان امام حسین (ع) و بالعکس و از جنوب به شمال نیز حدفاصل میدان شهدا،خیابان شهید منتظری، سه راهی اسدی تا سه راهی مصلی و بالعکس و از میدان طالقانی به سمت سه راهی اسدی خواهد بود.

 

رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی ادامه داد: محدودیت ترافیکی شب تاسوعای حسینی از تمام مسیرهای منتهی به مسجد امام حسین (ع)، بیست متری دوم شرقی، خیابان شهید تیمورپور، خیابان مدرس حدفاصل میدان ابوذر تا میدان سوم مدرس،خیابان پاسداران یک و سه ، میدان قدس و مسیرهای منتهی به (مسجد عاشورا خانه)، سه راهی مصلی، سه راهی اسدی، خیابان شهید مطهری،میدان شهدا، میدان طالقانی و خیابان منتظری تا پایان مراسم خواهد بود.

 

حسنی افزود: از میدان شهدا به طرف خیابان شهید منتظری سه راهی اسدی به سمت میدان شهدا از ساعت هفت صبح تا پایان مراسم محدودیت تردد وتوقف اعمال می شود.

 

وی افزود: محدودیت های ترافیکی روز نهم (تاسوعای حسینی) از ساعت هفت صبح شروع می شود و کمربندی جنوب حدفاصل تقاطع عباس آباد تا تقاطع بولوار غدیر و بالعکس، خیابان صنعت و معدن از دوربرگردان پارک جنگلی بطرف مصلی و از سه راهی مصلی تا میدان آدینه ممنوعیت تردد و توقف خواهد داشت.

 

رییس پلیس راهور خراسان جنوبی ادامه داد: فضای مقابل مصلی، پارک جنگلی و ضلع شمالی مصلی و حاشیه بولوار پیامبر اعظم(ص) برای پارک وسایل نقلیه در نظر گرفته شده است.

 

حسنی افزود: از ساعت 14 تا پایان مراسم بعدازظهر تاسوعا از مصلا، مسیر شرق به غرب خیابان جمهوری اسلامی حدفاصل میدان امام خمینی (ره) تا میدان امام حسین (ع) و برعکس و از جنوب به شمال نیز حدفاصل میدان شهدا، خیابان شهید منتظری، سه راهی اسدی تا سه راهی مصلی و برعکس و از میدان طالقانی به سمت سه راهی اسدی ممنوعیت توقف و تردد اعمال می شود.

 

وی از مردم خواست تا نکات ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا در ایام عزاداری سالار شهیدان تصادفات و حواث جاده ای کاهش یابد.

 

رییس پیلس راهور خراسان جنوبی همچنین از هیئت های مذهبی و مسؤولان ایستگاه های صلواتی خواست از ایجاد ترافیک در مکان هایی که معابر اصلی خود داری کنند و سعی کنند از تعارف کردن نذری به رانندگان در حین رانندگی خود داری کنند تا خدای نکرده برای مردم و عابران پیاده مشکلی ایجاد نشود./968/پ203/ب4

ارسال نظرات