۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۲۲۹۳۲۸

تجمع ضد استکباری عاشوراییان مازندران برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مردم مؤمن و ولایتمدار مازندران امروز همگام با مردم سراسر کشور و در روز عاشورای حسینی، شعار استکبار ستیزی سر دادند.
راهپيمايي 13 آبان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، مردم مؤمن و ولایتمدار مازندران امروز همگام با مردم سراسر کشور همزمان با عاشورای حسینی و 13 آبان، فریاد استکبار ستیزی سر دادند.

 

تجمع بزرگ 13 آبان، تداوم استکبارستیزی عاشورای حسینی از صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم، دانش آموزان و دانشجویان، اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب و روحانیان و تشکل‌های دانشجویی با شعار «مرگ بر آمریکا» همزمان با سراسر کشور در شهرهای مختلف مازندران برگزار شد.

 

عاشوراییان استکبارستیز مازندران با سر دادن شعارهایی علیه مستکبران و قدرت‌های خودکامه و سلطه‌گر شوریده و در رأس آن‌ها آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی، نابودی نظام کفر و طاغوت و سلطه و در رأس آن اسرائیل غاصب را فریاد می‌زنند.

 

مردم ساری در ابتدای صبح امروز با حضور در مساجد به صورت منسجم و یکپارچه به طرف میدان شهدای این شهر حرکت کردند و حماسه‌ای دیگر از اقتدار و عظمت خود را به دنیا نشان دادند.

 

مردم سیاه‌پوش دیار علویان با در دست داشتن پلاکاردهایی با شعارهای ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی انزجار قلبی خود را از آمریکا و صهیونیست جنایتکار اعلام کردند.

 

مردم ولایی و همیشه در صحنه مازندران در دسته‌های عزاداری سینه‌زنی، از زن و مرد، پیر و جوان، کودک و خردسال با در دست داشتن پلاکارد و پرچم‌هایی در محکومیت جنایت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در این راهپیمایی شرکت پرشور دارند.

 

حضور گسترده هیأت های مذهبی و سوگواری برای سید و سالار شهیدان در مراسم روز 13 آبان و عاشورای حسینی نیز از جمله بخش های مراسم امروز است.

 

امروز و در روز تقارن «لبیک یا حسین» با ندای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در سراسر ایران اسلامی، یک بار دیگر فریاد خشم و انزجار مردم مسلمان مازندران علیه استکبار و یزید زمان نیز هم‌صدا با مردمان سایر شهرها و روستاهای کشورمان به آسمان رفت./950/پ202/ب1

ارسال نظرات