۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۲۲۹۳۳۱
همزمان با عاشورای حسینی؛

راهپیمایی 13 آبان در زنجان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با عاشورای حسینی راهپیمایی 13 آبان که امسال رنگ و بوی عاشورایی به خود گرفته بود در زنجان و با حضور گسترده مردم و مسؤولان استانی برگزار شد.
راهپيمايي13 آبان در زنجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، همزمان با برگزاری مراسمات عزاداری و سوگواری سید و سالار شهیدان، امام حسین (ع) و یاران با وفای آن حضرت، راهپیمایی 13 آبان که امسال مقارن با روز عاشورای حسینی است در زنجان برگزار شد.

 

دانش آموزان، دانشجویان و عموم اقشار مختلف مردم زنجان با حضور در راهپیمایی 13 آبان و با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را در روز برائت از ظالمان عالم به تأسی از امام حسین (ع) نشان دادند و به جهانیان اعلام کرده اند که مانند مولای خود حسین (ع) در مقابل ظلم و ستم ساکت نخواهند بود.

 

بر اساس این گزارش، طبق برنامه ریزی های از قبل صورت گرفته دانش آموزان زنجانی به صورت دسته جمعی سرود حماسی خود را اجرا کرده و سپس پرچم نامبارک آمریکا و اسرائیل با شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» که نشان از انزجار درونی مردم از عملکردهای آنها داشت، به آتش کشیده شد.

 

مردم زنجان همگام با مسؤولان استانی مانند نماینده ولی فقیه و استاندار زنجان و دیگر مسؤولان استانی که در راهپیمایی حضور داشتند در هوای سرد و زیر بارش نم نم برف به صحنه آمدند تا بار دیگر با آرمان های دانشجویان پیرو خط امام (ره) که آن روز به فرموده امام خمینی (ره) انقلاب دوم را بر پا کردند، تجدید میثاق کرده و اعلام کنند که آن آرمان ها که همان انزجار از ظالمان و ستمکاران عالم است، هرگز فراموش نخواهد شد.

 

گفتنی است؛ در پایان راهپیمایی 13 آبان در زنجان بیانیه پایانی این مراسم که حاوی مطالبی در مورد مذاکره با آمریکا و سیاست های این شیطان بزرگ بود، قرائت شد. /949/پ201/ب

ارسال نظرات