۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۲۲۹۳۳۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

13 آبان روز مبارزه و استکبارستیزی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان 13 آبان روز مبارزه و استکبارستیزی بیان کرد و گفت: واقعه 13آبان ماه از عاشورا الگو گرفته است.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در آیین برپایی نماز ظهر عاشورا در مصلای الغدیر خرم آباد، گفت: مراسم 13 آبان از واقعه عاشورا الگو گرفته است.

وی با اشاره به تقارن روز عاشورا با 13 آبان‌ماه، بیان داشت: این تقارن پیوند عمیق بین واقعه عاشورا و 13 آبان ماه را نشان می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی 13 آبان ماه را روز مبارزه و استکبارستیزی بیان کرد و عنوان داشت: شعار 13 آبان‌ماه برگرفته از شعار هیهات مناالذله امام حسین(ع) است.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه یادآور شد: دانش‌آموزان و دانشجویان خط امام(ره)، با پیروی از راه امام حسین(ع) و برای احیای دین، عظمت، شرافت، بزرگی و ایستادگی در برابر ظلم، ستم و مبارزه با مستکبران به پاخاستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که هرچه داریم از واقعه عاشورا است، افزود: واقعه عاشورا مهم ترین واقعه تاریخ است.

گفتنی است، عزاداران حسینی در پایان نماز ظهر عاشورا به مناسبت روز 13 آبان ماه، شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر انگلیس» سر دادند./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات