۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۲۲۹۳۶۴

زائران اربعین حسینی تبریز با پای پیاده عازم کربلا شدند

خبرگزاری رسا ـ کاروان پیاده امام علی(ع) امروز با هدف زیارت اربعین بارگاه حضرت سیدالشهدا(ع) حرکت خود به مقصد کربلای معلی را آغاز کردند.
پياده‌روي کاروان اربعين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، کاروان پیاده امام علی(ع) تبریز متشکل از 70 زائر پیر و جوان امروز با حضور در حرم امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و گلزار شهدای بهشت زهرای تهران با هدف زیارت اربعین بارگاه حضرت سیدالشهدا(ع) حرکت خود به مقصد کربلای معلی را آغاز کردند.


پنجمین کاروان پیاده امام علی (ع) که شب گذشته تبریز را به مقصد مرقد امام خمینی(ره) ترک کرده بودند؛ امروز همزمان با عاشورای حسینی پس از عزاداری در حرم امام خمینی(ره) سفر چهل روزه و با پای پیاده خود را به سمت کربلای معلی آغاز کردند.


بنابر این گزارش، این کاروان با گذشتن از 57 ایستگاه بین راهی در ایران و عراق خود را به حرم حسینی خواهد رساند که در مسیر عبور از شهرها و روستاهای مختلف دو کشور به برگزرای مجالس و محافل مختلف مذهبی، عزاداری و سوگواری در رثای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خواهند پرداخت.


این کاروان حسینی که با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران همراه است، در مسیر حرکت به سمت مرقد مطهر حضرت سیدالشهدا(ع) در کربلای معلی، در شهر نجف اشرف و بارگاه ملکوتی حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) نیز حاضر خواهند شد.


گفتنی است، کاروان پیاده امام علی(ع) تبریز همه ساله در آستانه سالروز ارتحال امام خمینی(ره) خود را به مرقد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی می رساند و 14 خرداد با آرمان های امام و شهدا تجدید میثاق می کند./935/پ203/ب4

ارسال نظرات