۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۲۲۹۴۹۳
امام جمعه ماهشهر:

جریان های تکفیری یزیدیان زمان هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ماهشهر، جنایت های وحشیانه وهابی ها در عاشورا را نشانه کینه آن ها نسبت به خط اهل بیت(ع) دانست و گفت: این جنایت ها ذره ای از مهر شیعیان به اهل بیت(ع) پیامبر کم نخواهد کرد.
حجت الاسلام غبيشاوي، امام جمعه ماهشهر

حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی، امام جمعه ماهشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبر گزاری رسا در اهواز، با اشاره تلاش های گسترده دشمنان اسلام محمدی(ص) برای ضربه زدن به برگزاری باشکوه مراسم عزاداری عاشورا، اظهارداشت: جنایت های وهابی ها علیه شیعیان در برخی کشور های اسلامی خوی تکفیری آن ها را نشان می دهد.

حجت الاسلام غبیشاوی ترور شیعیان در عربستان، عراق و برخی کشورهای آفریقایی را نشانه ترس دشمنان از گسترش مذهب اهل بیت(ع) دانست و ابرازداشت: این جنایت ها عشق پیروان تشیع به خاندان پیامبر(ص) را چند برابر خواهد کرد.

وی افزود: پیروان مذهب بنی امیه می پندارند با نشر وحشت و هراس در میان مسلمانان می توانند مانع گسترش اسلام محمدی شوند اما باید بدانند سرنوشت آن ها همچون سرنوشت یزید و لشکریانش خواهد بود.  

امام جمعه ماهشهر، از خود گذشتگی و فداکاری را حاصل نهضت حسینی دانست و گفت: جلوی گسترش ایمان و اعتقاد صحیح را با شمشیر نمی توان گرفت و عاشورا جلوه نمایان پیروزی عقیده های صحیح بر شمشیر است.

حجت الاسلام غبیشاوی اظهارداشت: تاریخ شاهد هلاکت نمونه های بی شماری از این گونه حرکت های انحرافی و تکفیری است.

وی تقارن عاشورا و 13 آبان را تطبیق شعار استکبار ستیزی و ظلم ستیزی دانست و عنوان کرد: مرگ عزتمند امام حسین(ع) در راه حفظ ارزش ها دینی بود و امروز ما شاهد عملی شدن این ارزش ها در جامعه هستیم.

امام جمعه ماهشهر تصریح کرد: استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم از شعارهای مهم و ماندگار جمهوری اسلامی ایران بوده تحقق آن ها وامدار نهضت آزادی بخش امام حسین(ع) است.

حجت الاسلام غبیشاوی در ادامه حرکت های تکفیری و جریان های انحرافی را یزیدیان زمان دانست و گفت: ظلم ستیزان، مبارزه کنندگان و استکبار ستیزان پیروان راستین اهل بیت(ع) هستند.

امام جمعه ماهشهر ایران را ام القرای جهان اسلام توصیف و عنوان کرد: جبهه حق پیروز نهایی نبرد با ظالمان است./9452/ت302/ب2

ارسال نظرات