۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۲۲۹۵۰۱
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

علم غیر الهی در مسیر نابودی بشریت به کار گرفته می شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که علم باید با عمل و یاد خدا همراه باشد، گفت: اگر کسب علم و دانش با استعانت از خداوند نباشد، علم را در مسیر نابودی مردم به کار می گیرند.
نماينده ولي فقيه در گيلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام والمسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در دیدار تتشکل های دانش آموزی استان با بیان این که تعلیم و تربیت دانش آموزان کشور باید بر اساس آموزه های دینی باشد، گفت: مبانی دینی باید کنار فراگیری علم در مدارس مورد توجه قرار گیرد.

 

وی با تأکید براین که کسب علم، دانش پژوهشی و دانش آموزی باید بر اساس اعتقاد به خدا و قیامت باشد، افزود: تربیت الهی باید در اولویت برنامه های دستگاه تعلیم و تربیت قرار گیرد.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که علم باید با عمل و خدا همراه باشد، تصریح کرد: اگر کسب علم و دانش با استعانت از خداوند نباشد، علم را در مسیر نابودی مردم به کار می گیرند.

 

حجت الاسلام والمسلمین قربانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که در شرایطی که همه قدرت های استکباری جهان برای تضعیف دین و معارف اهل بیت(ع) بسیج شده اند تبلیغ دین مبین اسلام کار بسیار مشکلی است، گفت: از صدر اسلام تا امروز دشمنان همواره در جهت خدشه دار کردن اسلام ناب تلاش کردند.

 

وی با اشاره به این که امام راحل با آغاز و پیروزی نهضت انقلاب اسلامی بسیاری از معادلات سیاسی دنیا را بر هم زد، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) نسلی را پرورش دادند که با همه توان در هشت سال جنگ تحمیلی در برابر تجاوز بیگانه از میهن اسلامی دفاع کردند.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این رزمندگان و مدافعان حریم ولایت پای منبر و مسجد نشستند، ادامه داد: تربیت سنتی مکتب امام و انقلاب فرزندانی پرورش داد که در هشت سال دفاع مقدس جانانه از حریم ولایت دفاع کردند.

 

وی با اشاره به این که هجمه های فرهنگی دشمنان جذابیت های خیره کننده ای دارد، بیان داشت: در برابر این جذابیت‌های خطرناک رسالت تشکل های دینی و مراکز تبلیغی بسیار حساس وحائز اهمیت است.

 

امام جمعه رشت با بیان این که تبلیغ دین باید با جذابیت و اثرگذاری همراه باشد، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط امروز جامعه و پیشرفت تکنولوژی اکتفا کردن به تبلیغ سنتی نمی تواند ما را به هدف و مقصود اصلی برساند.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید براین که تبلیغ اثرگذار دین نیازمند بهره‌گیری از شیوه‌ها و ابزار نوین تبلیغی است، تصریح کرد: فضای مجازی بستری مناسب برای تبلیغ دین مبین اسلام است.

 

وی با تأکید براین که باید نیروهایی تربیت کنیم که پای انقلاب و ولایت استوار باشند و از این جایگاه دفاع کنند، خاطرنشان کرد: ساختن اندیشه کار بسیار مشکلی است که این رسالت مجموعه های دینی وفرهنگی است./1318/پ202/ب1

ارسال نظرات