۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۲۲۹۶۱۱
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

شبکه های ماهواره ای عامل گسترش ناهنجاری های اجتماعی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی و بزه کاری در کشور نتیجه گسترش استفاده از ماهواره در بین خانواده های ایرانی است.
مدير کل تبليغات اسلامي مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، ‌حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جمع پرسنل این اداره کل به ویژگی های قیام عاشورا اشاره کرد و افزود:‌ امام حسین(ع) در اقصی نقاط جهان دارای عزت و عظمت است و حتی از ادیان، فرق و مذاهب دیگر نیز نسبت به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله(ع) عرض ادب و ارادت می کنند.

 

حجت الاسلام شکریان بیان داشت: در عظمت و بزرگی امام حسین(ع) همین بس که حضرت رسول اکرم(ص) قسم یاد کرده است که در سفر معراج خود دیدم که امام حسین(ع) در عرش مرتبه ای بلند و والا دارد حتی بسیار بلند تر و با فضیلت تر از روی زمین قرار دارد.

 

وی ادامه داد: امام حسین(ع) را فرشتگان و آسمانیان بهتر و بیشتر از زمینیان می شناسند چرا که در سمت راست عرش الهی نوشته شده است ان الحسن مصباح الهدی و سفینه الهدی یعنی حسین بن علی(ع) هم هادی و هم ناجی است.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با بیان این که امام حسین(ع)‌ هم هدایتگری دارد و هم نجات گر است، ادامه داد: از طرفی سراج و مصباح در لفظ عرب هر دو به معنای نورافشانی است و زمانی از سراج استفاده می شود که بخواهیم روشنایی در یک محیط بسته را ذکر کنیم، اما اگر بخواهیم در فضایی باز و محیطی وسیع مفهومی از روشنایی را بیاوریم از مصباح که در معنا همان فانوس است و با هیچ باد و طوفانی خاموش نمی شود استفاده می کنیم.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به لزوم توجه به مباحث فرهنگی در جامعه و عدم غفلت از ورود فرهنگ های مبتذل غربی در خانواده ها ‌تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 380 کانال ماهواره ای تنها برای رواج مدگرایی طراحی شده و پخش موزیک می کنند و 240 شبکه مشغول به تبلیغات ادیان کذایی می پردازند.

 

وی با بیان این که در ارزیابی بهعمل آمده می بینیم که بیشتر این ناهنجاری ها و بزه کاری های اجتماعی بی تردید ثمره ی حضور و بروز فرهنگ ماهواره ای در خانه ها است، تصریح کرد: در شبکه های مختلف ماهواره ای سعی دارند اساس خانواده ها را ویران کرده و دایره ارتباطات نامشروع در بین افراد خانواده و بستگان را بسیار عادی جلوه داده و در واقع از این طریق حرمت و قبح کارهای ناشایست را در بین افراد خانوده را بشکنند.

 

حجت الاسلام شکریان با بیان این که بهره گیری از سیره ائمه اطهار(ع) و تعالیم دینی می تواند تضمین کننده سعادت و تعالی خانواده های ما باشد، بیان داشت: اهتمام لازم باید صورت گیرد تا بتوانیم زمینه های لازم را برای استحکام و تقویت خانواده های خود فراهم کنیم.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران دامه داد: بهره گیری از سبک زندگی اسلامی می تواند عاملی ارزنده برای تقویت کانون گرم خانواده باشد که مقام معظم رهبری نیز بر تحقق این امر مهم و گرانقدر تاکید دارند.

 

وی با تاکید بر این که سبک زندگی اسلامی باید در خانواده های ما نهادینه شود که زمینه ساز سعادت و رستگاری خواهد بود، گفت: دشمنان همواره به دنبال مقابله با این سبک ارزنده زندگیبوده و می خواهند فرهنگ غربی را در خانواده های ما استوار کنند.

 

حجت لاسلام شکریان با بیان این که سبک زندگی اسلامی راهشگای مقابله با تلاش های همه جانبه دشمنان است، بیان داشت: باید در تلاش باشیم تا با بهره گیری از سبک زندگی اسلامی بتوانیم خانواده خود را از آسیب هایی که دشمنان برای ما تدارک دیده اند مصون کنیم./950/پ202/ب1

ارسال نظرات