۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۲۲۹۶۲۵

نخستین یادواره شهید موسی نوری در زاهدان برگزار شد

خبرگزاری رسا - حجت‌الاسلام حمیدی با بیان اینکه شهید نوری در راستای اهداف الهی به شهادت رسید، گفت: تلاش‌های شبانه‌روزی وی در راستای اجرای عدالت و مبارزه با مواد مخدر، ستودنی بود.
حجت الاسلام ابراهيم حميدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی مدیر‌کل دادگستری سیستان و بلوچستان، در نخستین یادواره شهید موسی نوری دادستان سابق زابل که 15 آبان در زاهدان برگزار شد، گفت: سال گذشته در همین ساعات بود که خبر جانسوز و جانگداز شهادت دو خادم دستگاه قضایی استان به گوش رسید.

 

وی ادامه داد: شهید موسی نوری، یک دادستان شجاع و پرکار بود که در راستای اهداف الهی به شهادت رسید؛ شهید مرئی نیز که کمتر از ایشان یاد شده است، فقط یک راننده نبود بلکه یار و همراه شهید نوری بود و در نهایت نیز خون این دو بزرگوار با یکدیگر آمیخته شد.

 

امام جمعه موقت زاهدان افزود: تلاش‌های شبانه‌روزی شهید نوری در راستای اجرای عدالت و مبارزه با مواد مخدر، ستودنی بود و نابخردانه و ناجوانمردانه از سوی عده‌ای دون‌صفت پرپر شد، یاد این دو شهید بزرگوار را گرامی می‌داریم و به روح بلندشان درود می‌فرستیم.

 

وی در پایان از زحمات بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان به جهت معرفی شهید موسی نوری به عنوان شهید شاخص کشور در قشر حقوقدانان بسیج قدردانی کرد./831/پ202/ب4

ارسال نظرات