۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۱
کد خبر: ۲۲۹۶۸۸
عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:

بهره گیری از فرهنگ حسینی مانع از انحراف و تباهی می شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با تاکید بر این که بهره گیری از سیره حسینی راهگشای تعالی انسان است، گفت: باید در تلاش باشیم تا سیره نورانی سرور و سالار شهیدان را الگوی خود قرار داده و از آن بهره گیری کنیم.
امام جمعه آمل آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمد علی رحمانی آملی، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، امروز در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان با اشاره به قیام سروروسالار شهیدان گفت: هر مجلسی که با نام امام حسین(ع) تشکیل شده و رنگ و بوی حسینی داشته باشد یک مجلس آسمانی است.

 

امام جمعه آمل افزود: اگر همه ما در هر شغل و کاری به عشق امام حسین(ع) برای خدمت رسانی به مردم گام برداریم به طور یقین پاداش خودرا خواهیم گرفت.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که بهره گیری از سیره حسینی راهگشای تعالی انسان است، بیان داشت: باید در تلاش باشیم تا سیره نورانی سرور و سالار شهیدان را الگوی خود قرار داده و از آن بهره گیری کنیم.

 

وی با بیان این که نماز اول وقت و حلال خوردن از جمله اخلاق حسینی است که باید در راستای تحقق آن گام برداریم، تصریح کرد: انسان باید در تلاش بوده تا در راستای انجام تعالیم والای دینی کوشا بده و از انجام گناهان خودداری کند.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انسان باید در تلاش باشد تا پیرو دستورات دینی و سیره ائمه اطهار(ع) باشد، ادامه داد: حرکت در مسیر دین و ارزش های آن می تواند انسان را به مراتب و درجات والایی برساند.

 

امام جمعه آمل با بیان این که هر کدام از ما در هر شغل و مقامی هستیم باید حلال خدا را حلال و حرام او را حرام بدانیم، گفت: تعالیم دینی دستوراتی به ما داده است که باید در عمل آن ها را به درستی انجام دهیم.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که حریم و حرمت محرم و نامحرم در جامعه باید حفظ شود، بیان داشت: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف امری ارزنده بوده که باید در راستا گام های ارزنده ای برداشته شود.

 

امام جمعه آمل، مردم را صاحبان اصلی انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: مسؤولان باید از فرصتی که برای خدمت‌گذاری در اختیار آنها قرار داده شده است در رفع کمبودها در کشور تلاش کنند.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، خدمت‌گذاری بی منت را وظیفه اصلی مدیران در جامعه اسلامی دانست و بیان داشت: باید تلاش کنیم تا همه اهتمام ما در راستای رفع مسائل و مشکلات مردم باشد که بسیار ارزنده است.

 

حجت الاسلام رحمانی با بیان این که مردم کشورمان همه مشکلات و سختی ها را با جان خریدند و با اقتدار در برابر مشکلات ایستادند، تصریح کرد: مدیران و مسؤولان کشورمان باید رفع دغدغه های مردم را در اولویت کاری خود قرار دهند./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات