۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۲۲۹۷۰۶
استاد حوزه علمیه:

درس عاشورا تسلیم نشدن در برابر زیاده‌خواهی آمریکا است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه با بیان این‌که ملت ما هرگز زیر بار ظلم نمی‌رود، گفت: پیام کربلا سازش‌ناپذیری حسینی است و ملت ما این پیام را با همه وجود به دنیا اعلام می‌کند؛ ملت ایران به پیام کربلا پایبند و امام حسین(ع) را به عنوان رهبر خود پذیرفته است.
عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت‌الاسلام سیدمحمدصادق ابطحی، استاد حوزه علمیه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اصفهان که در مسجد امام(ره) برگزار شد، با اشاره به سخنان اوباما درباره مذاکرات هسته‌ای ایران و آمریکا گفت: پیام کربلا سازش و مذاکره با دنیا نیست، پیام کربلا مذاکره با دشمنان نیست بلکه پیام کربلا، پیام هیهات منا الذله است.

 

وی افزود: ملت ما هرگز زیر بار ظلم نمی‌رود، پیام کربلا سازش‌ناپذیری حسینی است و ملت ما این پیام را با همه وجود به دنیا اعلام می‌کند، ملت ایران به پیام کربلا پایبند است و امام حسین(ع) را به عنوان رهبر خود پذیرفته است.

 

استاد حوزه علمیه با اشاره به این‌که مردم ایران تا زمانی که رهبری همچون أباعبدالله(ع) دارند زیر بار زور نمی‌روند، اظهار کرد: ملت ایران از مکتب حسینی درس گرفته است، اوباما در سخنرانی خود گفت که اگر ایران آن چه را می‌گوییم بپذیرد توافق خوبی با ایران صورت می‌گیرد و ملت ایران هرگز  زیر بار این حرف‌ها نمی‌رود.

 

وی با توصیه به مسؤولانی که در هیأت مذاکره‌کننده با آمریکا قرار دارند، ابراز کرد: به مسؤولانی که در کشورهای جنوب خلیج فارس مذاکره می‌کنند توصیه می‌کنیم که بر اساس سخنان رهبر معظم انقلاب مراقب توطئه‌ها و خنده‌های مرموزانه دشمنان باشند.

 

حجت‌الاسلام ابطحی به بیان ویژگی‌هایی از استکبار پرداخت و ادامه داد: دشمنان و استکبار جز به ذلت ملت ما و لگد کردن و پایمال کردن کشور ما راضی نمی‌شوند اما ملت ایران در طول 35 سالی که از انقلاب می‌گذرد خلاف این مطلب را ثابت کرده است.

 

وی گفت: ملت ایران با شعار هیهات منا الذله در برابر دشمنان با تمام وجود ایستاده است و تبعیت خود را از رهبر انقلاب اعلام و تا پای چان برای دفاع از ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌ها استقامت و ایستادگی خواهد کرد./914/پ202/ب4

ارسال نظرات