۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۲۲۹۷۱۷
حجت الاسلام والمسلمین حاجتی:

خنجر شمر زمان هرگز توان زورآزمایی با ملت حسینی را ندارد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اهواز با اشاره به همبستگی مردم در دفاع از ولایت گفت: آمریکایی ها، اسرائیلی ها، وهابیت، آل سعود و آنهایی که ولایت فقیه را تحمل نمی کنند بدانند این ملت تا آخرین قطره خون خود در راه حسینی خواهد ماند و در مقابل دشمنان هیچگاه کرنش نخواهد کرد.
حجت الاسلام و المسلمين حاجتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، ظهر امروز، در خطبه های نماز جمعه با اشاره به پیامدهای پیروی نکردن از ولایت اظهارداشت: افرادی که در برابر ولایت سر خم نکرده و در خط ولایت قدم بر نمی دارند باید منتظر لگدهای حجاج ابن یوسف زمان خود باشند.

وی با بیان این که یک لحظه نباید از خط ولایت ائمه(ع) جدا شد، افزود: وظیفه ما تقوا مداری بوده و تقوا حکم می کند که خدا و جانشینان او در زمین را بشناسیم تا فریب وعده گندم ری را نخوریم.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با تأکید بر این که باید شمر زمان خود را بشناسیم، گفت: شمر جانباز جنگ صفین بود، اما دست از ولایت برداشت و از روی بی بصیرتی قاتل امام حسین(ع) شد.

امام جمعه موقت اهواز آمریکا و اسرائیل غاصب را شمر زمانه معرفی کرد و بیان داشت: امروز با کمی دقت در رفتار آمریکا و اسرائیل جنایت کار می توان جبهه حق و باطل را از یکدیگر تفکیک داد.

وی با بیان این که امام حسین(ع) هیچگاه با کسی همچون یزید بیعت نکرد، اظهارداشت: امروز آمریکایی ها همچون یزید عمل می کنند؛ 1700 جوان شیعه را در پایگاه نظامی عراق محاصره کرده و جنایت های بزرگی که در طول تاریخ بی سابقه است را رقم می زنند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی تصریح کرد: شمر زمان به سبب حضور مردم ولایت مدار ایران در صحنه، دیگر خنجر برنده و توان زور آزمایی ندارد؛ چراکه ملتی حسینی در مقابل او ایستاده اند.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به این که اگر پاسخ ندای ولایت را بدهیم دشمن نمی تواند در برابر ما ایستادگی کند، گفت: به تعبیر کسینجر، وزیر امور خارجه پیشین آمریکا، امروز ایران تبدیل به امپراتوری شده که عمق نفوذش به سواحل دریای مدیترانه رسیده است.

وی موفقیت های ایران در عرصه های گوناگون را به سبب توکل مردم به خدا و اهل بیت(ع) دانست و عنوان کرد: امروز دولت بغداد، سوریه، یمن و بیروت با نظام جمهوری اسلامی ایران پیوند خورده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی خاطرنشان کرد: به مقتضای درسی که عاشورا به ما داده باید تا آخرین نفس در صحنه بمانیم و به دشمنان ثابت کنیم که هرگز ذلت را نخواهیم پذیرفت.

امام جمعه موقت اهواز در پایان تصریح کرد: آمریکایی ها، اسرائیلی ها، وهابیت، آل سعود و آنهایی که ولایت فقیه را تحمل نمی کنند بدانند این ملت تا آخرین قطره خون خود در راه حسینی خواهد ماند و در مقابل دشمنان هیچگاه کرنش نخواهد کرد./9462/پ201/ب2

ارسال نظرات