۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۲۲۹۷۲۶
امام جمعه موقت ایلام:

مکر و حیله آمریکا در مذاکرات هسته‌ای برای همه آشکار است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت ایلام گفت: بحث پیروزی جمهوری خواهان یا دموکرات ها در انتخابات آمریکا یک نمایش سیاسی است این بازی های سیاسی را نباید در بحث مذاکره با آمریکا مؤثر دانست زیرا آنها دارند با پرونده هسته ای بازی می کنند و مکر و حیله آنها برای همگان واضح و آشکار است.
نمازجمعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، حجت الاسلام شمس الله سراج امام جمعه موقت ایلام در خطبه های نماز جمعه این شهر، گفت: فلسطین خط قرمز جهان اسلام است، اما استکبار با مشغول کردن مسلمانان در لبنان، عراق و سوریه قصد کمرنگ کردن موضوع فلسطین را دارد، برای ملت‌ها و دولت‌های مسلمان ننگ است که صهیونیست‌ها با کمال وقاحت وارد این مکان مقدس شوند، امیدوارم هرچه سریع تر قدس شریف آزاد و ملت فلسطین پیروز شوند.

 

وی خاطر نشان کرد: بحث پیروزی جمهوری خواهان یا دموکرات ها در انتخابات آمریکا یک نمایش سیاسی است این بازی های سیاسی را نباید در بحث مذاکره با آمریکا مؤثر دانست زیرا آنها دارند با پرونده هسته ای بازی می کنند و مکر و حیله آنها برای همگان واضح و آشکار است.

 

حجت الاسلام سراج گفت: رهبر معظم انقلاب نظارت کامل بر مذاکرات دارند و تیم مذاکره کننده هسته ای ایران نیز مدافع حقوق مسلم کشور است پس چه دموکرات ها در رأس کار باشند و چه جمهوری خواهان ایران از مواضع خود عقب نشینی نمی کند.

 

وی اظهار داشت: امیدواریم تیم مذاکره کننده هسته ای ایران به نتیجه مطلوبی که مورد نظر رهبر و ملت است، دست یابد.

 

امام جمعه موقت ایلام گفت: مردم به خوبی قدردان خدمات مسؤولان هستند و مدیرانی که خدمت به مردم را سرلوحه کارهای خود قرار می دهند نیز به خوبی در راستای اصول نظام حرکت می کنند، کار و خدمت در جمهوری اسلامی عبادت است و این تلاش ها و خدمت ها بی پاداش نخواهد ماند.

 

 وی در بخش دیگری از سخنان خود از حضور پرشور مردم، نظم و انضباط آنان در آیین های ماه محرم تقدیر کرد و گفت: خوشبختانه منبرها امسال بسیار پرمحتوا و در مسیر نیاز مخاطبان بود، بحمدالله مردم مؤمن مانند همیشه به خوبی در دانشگاه انسان سازی محرم حضور گسترده داشتند.

 

خطیب جمعه ایلام در ادامه به شهادت امام سجاد (ع) اشاره و اظهار کرد: امام زین العابدین(ع) و حضرت زینب(س)  راویان واقعه بزرگ کربلا بودند و به خوبی دستاوردها و فلسفه این قیام بزرگ را برای مردم تشریح کردند، اگر آن پیام رسانی ها نبود بدون شک این واقعه در همان کربلا باقی ماند اما اکنون همه مردم در طول تاریخ پس از این ماجرا با فلسفه این قیام بزرگ آشنا هستند./967/پ202/ب4

ارسال نظرات