۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۲۲۹۷۷۹

مسابقات قرآن کریم قوه قضائیه در کرمان

خبرگزاری رسا ـ مسابقات قرآنی منطقه 4 قوه قضائیه امروز و به میزبانی استان کرمان آغاز شد.
مسابقات قرآن کریم قوه قضائیه در کرمان
به گزارش خبرگزاری رسا، مسابقات قرآنی منطقه(4) قوه قضائیه، با حضور 73 برگزیده از استان های کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، فارس، خراسان جنوبی و یزد از امروز (17 آبان) آغاز شده و تا فردا هجدهم آبان ادامه دارد.
 
 
 شرکت کنندگان در رشته های حفظ (5، 10 و 20 جزء و حفظ کل) قرائت، مفاهیم و ترتیل به رقابت می پردازند که برگزیدگان این مرحله شامل دو نفر در هر یک از رشته های قرآنی به مرحله کشوری که بهمن جاری در تهران برگزار می شود؛ راه می یابند.
 
 
گفتنی است؛ از مجموع 73 شرکت کننده در این دوره از مسابقات، تعداد خواهران و برداران شرکت کننده در این دوره از مسابقات به ترتیب 30 و 43 نفر است که  16 نفر از این برگزیدگان از کارکنان دستگاه قضاء استان کرمان هستند.
 
 
لازم به یادآوری است؛ مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات صبح امروز (17 آبان) در سالن اجتماعات دادگستری استان کرمان و با سخنرانی حجت الاسلام بهرامی، رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور برگزار شد.
 
 
بهرامی  خاطرنشان کرد: در کنار برگزاری مسابقات قرآن، برنامه های جانبی نیز برای شرکت کنندگان دیده شده است تا استان کرمان  به دیگر استان ها بیش از پیش معرفی شود.
 
 
بازدید از کارگاه ساخت گنبد مطهر امام حسین(علیه السلام) در کرمان، بازدید از موزه های کرمان از جمله موزه دفاع مقدس و... معرفی سوغات کرمان، آشنائی با اسطوره ها و فرهیختگان و سرداران بنام استان از جمله برنامه های جانبی برای شرکت کنندگان این دوره از مسابقات است./972/د102/ب4
ارسال نظرات