۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۲۲۹۷۹۶
معاون فرهنگی ارشاد لرستان:

ششمین دوره انتخاب کتاب سال در لرستان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری ششمین دوره انتخاب کتاب سال خبر داد.
 کتاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، ماشاءالله امان‌الهی بهاروند، معاون فرهنگی، هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، صبح امروز، در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به این که ششمین دوره انتخاب کتاب سال این استان از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد برگزار می شود، گفت: انتخاب این دوره از انتخاب کتاب سال در 10 حوزه برگزار می شود.

وی با بیان این که موضوعات ششمین دوره انتخاب کتاب سال لرستان ادبیات، علوم دینی و قرآن، کلیات، تاریخ، علوم کاربردی، فلسفه، کودک و نوجوان، علوم اجتماعی و روانشناسی، هنر و منویات و شعائر انقلاب اسلامی است، ابرازداشت: کتاب سال امسال در حوزه دین و قرآن انتخاب می شود.

بهاروند با بیان این که چاپ نخست آثار ارسالی به دبیرخانه باید در سال 1391-1392 باشد، عنوان داشت: شاعران، نویسندگان، ناشران، سازمان‌ها و نهادهایی که در حوزه های ذکر شده، کتابی چاپ کرده اند، باید سه نسخه از هر کتاب را جهت داوری به دبیرخانه ارسال کنند.

وی با بیان این که مهلت ارسال آثار تا 26 آبان‌ماه و زمان معرفی آثار 10 آذرماه امسال معین شده است، افزود: کتاب‌هایی که در غیر از زمان اعلام شده به دبیرخانه ارسال شوند، داوری نخواهند شد.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان یادآور شد: لوح تقدیر ویژه کتاب سال به انضمام تندیس و مبلغ پنج میلیون ریال برای کتاب برگزیده در هر موضوع است.

بهاروند در ادامه تصریح کرد: ششمین دوره انتخاب کتاب سال لرستان از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و با همکاری مؤسسه فرهنگی درین مهرکیا این استان برگزار می‌شود.

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی دبیرخانه دائمی انتخاب کتاب سال واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، واحد چاپ نشر ارسال کنند./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات