۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۲۲۹۸۴۲

دعوت مردم و مسؤولان خراسان جنوبی از رهبر معظم انقلاب برای سفر به این استان

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی از امضای نامه‌ای توسط مردم و مسؤولان این استان برای سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان جنوبی خبرداد.
مقام معظم رهبري

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، امروز در جمع خبرنگاران با بیان این که مسؤولان و مردم خراسان جنوبی با امضای نامه ای رهبر معظم انقلاب را به این استان دعوت کرده اند، گفت: مردم خراسان جنوبی همواره در خط ولایت حرکت کرده و با حضور همیشه در صحنه خود ولایتمداریشان را نشان داده اند و ثابت کرده اند تا پای جان آماده دفاع از ولایت فقیه هستند.

 

وی افزود: نامه مردم و مسؤولان خراسان جنوبی به دفتر رهبر معظم انقلاب ارسال شده و پیش بینی می شود با توجه به تقاضاهای مکرر مردم پیشنهاد آن ها توسط دفتر رهبر معظم انقلاب پذیرفته شود.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف با اشاره به درخواست‌های فراوان مردم و جوانان مبنی بر دعوت از رهبر معظم انقلاب به منظور سفر به خراسان جنوبی، گفت: پیرو این درخواست‌ها نامه‌ای رسمی به منظور دعوت از ایشان به خراسان جنوبی تنظیم شده و به امضای استاندار رسیده و در حال حاضر امضای نمایندگان، ائمه جمعه و دیگر مسؤولان استانی جمع آوری شده است.

 

حجت الاسلام عبادی ادامه داد: بدون شک سفر رهبر معظم انقلاب به استان خراسان جنوبی همچون سفر اول ایشان، موجب خیر و برکت زیادی برای استان می‌شود و خراسان جنوبی برای همیشه از عنوان محرومیت رها شده و در سایه رهنمودهای رهبری به تعالی و خروج از محرومیت دست خواهد یافت.

 

وی افزود: اشتیاق مردم خراسان جنوبی از چندین سال به این سفر بوده ولی در سال های اخیر اشتیاق مردم دو چندان شده که این موضوع موجب روانه شدن سیل عظیم دعوت های مردم خراسان جنوبی به دفتر مقام معظم رهبری شده است.

 

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که مردم و مسؤولان تمامی ضرورت های لازم برای سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان جنوبی را تدارک دیده اند، گفت: مردم خراسان جنوبی همواره تشنه دیدار ولایت بوده اند و این عطش آن ها جز با سفر رهبر معظم انقلاب به این استان فروکش نخواهد کرد.

 

حجت الاسلام عبادی از مسؤولان دفتر رهبر معظم انقلاب درخواست کرد در صورت ممکن بودن این سفر، دیدگان مردم خراسان جنوبی را به قدوم رهبر معظم انقلاب روشن کنند.

 

وی یادآور شد: مردم و مسؤولان خراسان جنوبی با عزم همگانی آماده فراهم کردن مقدمات سفر هستند و سفر رهبر معظم انقلاب را به این استان به دیده خیر نگریسته و منتظر هستند ایشان با سفر به این استان دستاوردهای مردم و مسؤولان را در سال ها اخیر در این استان مورد بررسی قرار داده و نقاط ضعف و قوت فعالیت های انجام شده در استان را به آن ها گوشزد کنند تا با بهره گیری از سخنان رهبر معظم انقلاب و اصلاح نقاط ضعف بتوانند در آینده ای نزذیک خراسان جنوبی را در عرصه های مختلف اقتصادی و فرهنگی به یکی از قطب های کشور تبدیل کنند./968/پ202/ب5

 

 

ارسال نظرات