۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۲۲۹۸۶۹
بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها(12)

پیامدهای تحدید نسل در گفت‌وگو با دبیرکل بنیاد جهانی هولوکاست

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل بنیاد جهانی هولوکاست با بیان این‌که رسانه‌های دینی می‌توانند الگوی رسانه‌ای برای سایر نشریات و خبرگزاری‌ها باشند، گفت: جهت دهندگی به افکار عمومی در پیگیری موضوعات اصیل دینی، مهم‌ترین نقش خبرگزاری رسا در عرصه رسانه‌ای است که با اولویت‌های خود می‌تواند خلأهای سایر خبرگزاری‌ها که بیشتر به مسائل حاشیه‌ای می‌پردازند را جبران کند.
دکتر محمد علي رامين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمدعلی رامین، دبیرکل بنیاد جهانی هولوکاست با حضور در غرفه رسا در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها گفت: رسانه‌های دینی می‌توانند الگوی رسانه‌ای برای سایر نشریات و خبرگزاری‌ها باشند.

 

وی در ادامه افزود: جهت دهندگی به افکار عمومی در پیگیری موضوعات اصیل دینی، مهم‌ترین نقش خبرگزاری رسا در عرصه رسانه‌ای است که با اولویت‌های خود می‌تواند خلأهای سایر خبرگزاری‌ها که بیشتر به مسائل حاشیه‌ای می‌پردازند را جبران کند.

 

دبیرکل بنیاد جهانی هولوکاست با اشاره به پیامدهای تحدید نسل برای نظام اسلامی در اثر بالا رفتن سن ازدواج در کشور اظهار داشت: ازدواج و استمرار نسل امری طبیعی و بدیهی میان موجودات زنده است و انسان نیز به عنوان اشرف موجودات به طور طبیعی و معقول به دنبال استمرار و کثرت نسل خویش بوده و این را جزو آرزوهای فطری خود شناخته است.

 

وی با بیان این‌که ازدواج و ازدیاد نسل  نمادی از اقتدار و توسعه حضور انسان در گستره زمین است، ابراز کرد: کثرت نسل میان مسلمانان مسأله‌ای اعتقادی بوده و مسلمانان معتقدند که گسترش حضور امت اسلامی در عرصه جهانی موجب فخر پیامبر اسلام(ص) است.

 

رامین با بیان این‌که ازدیاد نسل مسأله‌ای راهبردی در رقابت‌های جهانی است، خاطرنشان کرد: بخشی از برنامه‌های استراتژیک دشمن این است که مانع تکثیر نسل پاک بر زمین گردد چراکه فراوانی انسان‌ها با افکار سالم خطری بالقوه برای دشمنان محسوب می‌شود.

 

وی تصریح کرد: دشمن مستکبر در میان تمام نسل‌های بشری تلاش می‌کند تا بیماری و ضعف بیافریند و در این خصوص برای ایرانیان و شیعیان برنامه ویژه‌ای در نظر دارد.

 

دبیرکل بنیاد جهانی هولوکاست تأکید کرد: اخیرا از سوی دشمن بیماری‌هایی تولید و تکثیر می‌شود که توسط دستبردهای ژنتیکی در سلسله غذایی و اشاعه داروهای شیمیایی آثار غیر قابل محاسبه‌ای بر وجود و جسم بشر دارد.

 

وی با بیان این‌که دشمن همواره با تأثیر گذاری منفی در جسم و افکار بشر به ویژه مسلمانان رغبت ایشان به ازدواج را کم می‌کند، گفت: در کنار سایر مسائل مادی، یکی از اقدامات دشمن ایجاد و اشاعه ذهنیت و دیدگاهی است که مانع ازدواج به هنگام جوانان می‌شود.

 

رامین اظهار داشت: زمانی که رغبت به ازدواج کم شود و ازدواج‌ها به عقب بیفتد، بهار زندگی افراد از بین می‌رود و در این راستا دشمن مستکبر هر نوع آسیبی که بخواهد می‌‌تواند به جوانان وارد کند.

 

وی در پایان گفت: دیرکرد ازدواج آثار سوئی در سبک زندگی و رفتار اجتماعی افراد دارد و تأثیر بسیاری در تخریب اعتقادات و باورهای دینی دارد./997/پ200/س

ارسال نظرات