۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۲۲۹۸۷۵
عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:

گفتمان استکبار ستیزی ملت ایران موجب بیداری ملت ها شد

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که گفتمان استکبار ستیزی ملت ایران امروز در جهان هر روز گسترش می یابد، گفت: این گفتمان دشمن ستیز بسیاری از ملت های جهان را از خواب غفلت بیدار کرده است.
حجت الاسلام جلالي امام جمعه فريدونکنار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار، حجت الاسلام سید محمود جلالی، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران عصر امروز در جمع مدیران این شهرستان با تقدیر از حضور گسترده ملت ولایت مدار ایران اسلامی در راهپیمایی روز 13 آبان امسال، گفت: بسیاری از دسته های عزاداری در این روز با هوشیاری کامل شعار هیهات من الذله را سر دادند که نشان از پیشرفت سیاسی و بصیرتی مردم در کشور دارد.

  

حجت الاسلام جلالی ﺑﺎ اﺷﺎره ﺑﻪ اﯾﻦ ﮐﻪ ﺳﯿﺰدھﻢ آﺑﺎن ﯾﺎدآور ﺧﺎطﺮات ﺗﻠﺦ و ﺷﯿﺮﯾﻦ اﻧﻘﻼب ﺷﮑﻮھﻤﻨﺪ اﺳﻼﻣﯽ اﯾﺮان اﺳﺖ، اﺿﺎﻓﻪ ﮐﺮد: اﮔﺮ ﭘﻨﺠﺮه دل را ﺑﮕﺸﺎییم و از ﭼﺸﻢ ﺑﺎطﻦ ﺑﻪ آن دوران ﺑﻨﮕﺮﯾﻢ ﺧﻮاھﯿﻢ درﯾﺎﻓﺖ ﮐﻪ آن روزھﺎ، اﯾﺎم ﺳﺮﻧﻮﺷﺖ ﺳﺎز ﺑﺮای ﻣﻠﺖ ﺑﺰرگ اﯾﺮان ﺑﻮده اﺳﺖ.

 

وی اﻓﺰود: داﻧﺶ آﻣﻮزان و داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن ﭘﯿﺮو ﺧﻂ اﻣﺎم و اﻧﻘﻼب ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮت و ھﻮﺷﯿﺎری ﺗﻮاﻧﺴﺘﻨﺪ ﻣﺮﮐﺰ ﻓﺴﺎد و ﻻﻧﻪ ﺟﺎﺳﻮﺳﯽ ﺷﯿﻄﺎن ﺑﺰرگ ﯾﻌﻨﯽ آﻣﺮﯾﮑﺎی ﺟﻨﺎﯾﺘﮑﺎر را ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ و از ﺑﯿﻦ ﺑﺒﺮﻧﺪ ﮐﻪ از ﺳﻮی اﻣﺎم اﻧﻘﻼب دوم ﻧﺎﻣﯿﺪه ﺷﺪ.

 

امام جمعه فریدونکنار با بیان این که گفتمان استکبار ستیزی ملت ایران امروز در جهان هر روز گسترش می یابد، خاطرنشان کرد: این گفتمان دشمن ستیز بسیاری از ملت های جهان را از خواب غفلت بیدار کرده است.

 

وی ﺑﺎ اﺷﺎره ﺑﻪ اﯾﻦ ﮐﻪ ﻣﻠﺖ ﺑﺰرگ اﯾﺮان ﺑﺎ اراده ﭘﻮﻻدﯾﻦ و ﺑﻪ رھﺒﺮی اﻣﺎم ﺑﺰرﮔﻮار اﺑﮫﺖ ﺷﯿﻄﺎن ﺑﺰرگ ﯾﻌﻨﯽ آﻣﺮﯾﮑﺎی ﺟﮫﺎﻧﺨﻮار را درھﻢ ﮐﻮﺑﯿﺪ، ﺑﯿﺎن داﺷﺖ: اﯾﻦ ﻣﻠﺖ ھﻤﯿﺸﻪ در ﺻﺤﻨﻪ ﺑﻪ ھﻤﻪ ﺟﮫﺎﻧﯿﺎن ﻧﺸﺎن داده اﺳﺖ ﮐﻪ ﻗﺪرت اﻟﮫﯽ و اراده ﻣﻌﻨﻮی ﻣﺮدم ﺧﺪاﺟﻮی از ھﻤﻪ ﻗﺪرت ھﺎی ﻣﺎدی ﺑﺎﻻﺗﺮ ﺧﻮاھﺪ ﺑﻮد.

 

حجت الاسلام جلالی در ادامه سخنان خود با تاکید بر این که امام حسین(ع) در راه پایداری دین مبین اسلام و احیای ارزش ها دست به این قیام والا زد، بیان داشت: ابعاد حماسه حسینی باید برای همگان به خصوص نسل جوان جامعه تبیین شود تا آنان سیره حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را سرلوحه برنامه های زندگی خود قرار دهند.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که انجام امر به معروف و نهی از منکر از جمله اهداف قیام سرور و سالار شهیدان بوده است، خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر از پایه های مهم و ستون دین و قدرت اجرایی دیگر احکام است که باید نسبت به آن توجه ارزنده ای شود.

 

حجت الاسلام جلالی ادامه داد: امام حسین(ع) در راه پایداری اسلام و احیای دین جدش حاضر شد برای رضایت خداوند تمام هستی، فرزندان و بستگان خود را فدا کند و ما نیز در راه اسلام باید از خود و خانواده‌مان بگذریم تا بتوانیم در دنیا و آخرت آبرومند و ماندگار باشیم.

 

وی پیروزی انقلاب اسلامی ایران را برگرفته از فرهنگ و نهضت حسنیی دانست و ادامه داد: این فرهنگ دینی و عشق به ائمه اطهار(ع) مانع از تحقق اهداف شوم دشمنان در سی سال گذشته علیه نظام اسلامی شده است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان از مسؤولان خواست تا حرف های غیرمستند و بدون دلیل را در مجامع عمومی بیان نکنند تا با این حرف ها موجب تشویش افکار عمومی نشوند و ایجاد تفرقه نکنند.

 

حجت الاسلام جلالی با بیان این که تفرقه افکنی کار شیطان است و برای شکست یک امت واحد نخستین حربه شیطان تفرقه است، تصریح کرد: مسؤولان به ویژه کسانی که در جایگاه های بالا هستند بیشتر دقت کنند، روزی کذب آشکار می شود و مایه آبرو ریزی خواهد شد.

 

امام جمعه فریدونکنار با بیان این که شکست های دشمن روز به روز بیشتر می شود، ادامه داد: استکبار جهانی با شکست های پی در پی در سوریه و عراق در حال رسوایی است، اوباما و حزب دموکرات در هر دو انتخابات مجلس سنا و کنگره آمریکا شکست خوردند و این شکست ها حاوی پیام های مهمی برای او است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات