۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۲
کد خبر: ۲۲۹۹۱۱

وقف یک باب منزل مسکونی در کاشان

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام شهادت حضرت سیدالشهدا(ع) و برگزاری برنامه های بصیرت عاشورایی یک باب ساختمان مسکونی دو طبقه در یکی از بهترین نقاط شهر کاشان وقف شد.
وقف

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محسن ضیایی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام شهادت حضرت سیدالشهدا(ع) و برگزاری برنامه های بصیرت عاشورایی یک باب ساختمان مسکونی دو طبقه به مساحت 80/198 متر مربع در یکی از بهترین نقاط شهر کاشان وقف شد.



وی با بیان این که قیمت ملک مورد وقف بیش از دو میلیارد و 500 میلیون ارزیابی شده است تصریح کرد: باقر نادی یکی از محبین خاندان عصمت و طهارت(ع) یک باب منزل مسکونی در دوطبقه را به عنوان صدقه ای جاریه، در منطقه میدان ولی عصر(عج) کاشان وقف کرد.



رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان ادامه داد: واقف خیراندیش با توسل به ائمه اطهار(ع) و ارادت ویژه به حضرت علی ابن امام محمدباقر(ع) ساختمان مذکور را به عنوان مجتمع فرهنگی مذهبی علی ابن باقر(ع) وقف کرد.

 

حجت الاسلام ضیایی گفت: هدف از این وقف آن است تا پس از فوت ایشان در آن مکان افزون بر استفاده آستان مقدس علی ابن باقر(ع)، مردم مؤمن و ولایتمدار کاشان بتوانند در فضایی آکنده از معنویت و عبودیت، با معبود هستی راز و نیاز نموده و به فعالیت های فرهنگی مذهبی و دینی بپردازند./939/د102/ب4

ارسال نظرات