۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۲۲۹۹۶۴
با حضور مدیر حوزه‌های علمیه کشور؛

جلسه شورای استانی حوزه های علمیه زنجان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون مرکز مدیریت حوزه های علمیه زنجان از برگزاری شورای استانی حوزه های علمیه زنجان با حضور مدیر حوزه‌های علمیه کشور خبر داد.
جلسه اعضاي شوراي استاني حوزه

حجت الاسلام علی ناصر، معاون تهذیب و تبلیغ مرکز مدیریت حوزه های علمیه برادران زنجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، از برگزاری جلسه شورای استانی حوزه های علمیه زنجان خبر داد و اظهار داشت: این جلسه فردا برگزار می شود.

 

وی در ادامه با اشاره به حضور بزرگان حوزه علمیه زنجان در این جلسه تصریح کرد: این جلسه فردا در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان با حضور بزرگان حوزه علمیه زنجان برای شنیدن نظرات مختلف و در راستای پیشرفت روز افزون حوزه زنجان برگزار می شود.

 

این مسؤول در ادامه با اشاره به حضور آیت الله حسینی در این جلسه تأکید کرد: از جمله اشخاص سرشناسی که برای ارائه نظرات خود به این جلسه دعوت شده اند آیت الله سید محمد حسینی زنجانی است که همواره نظرات و راهکارهای ایشان سازنده و راهگشا بوده است.

 

حجت الاسلام ناصر در ادامه به حضور اساتید حوزه های علمیه زنجان در این جلسه اشاره کرد و گفت: اکثریت اساتید حوزه علمیه زنجان نیز به این جلسه دعوت شده اند تا از نظرات گرانقدر آنها نیز در زمینه پیشرفت حوزه علمیه زنجان استفاده شود.

 

گفتنی است؛ دروس حوزه علمیه سطح عالی سید زنجان بنابر اعلام مدیریت مدرسه به منظور حضور اساتید در این جلسه استانی، فردا تعطیل است./949/ت302/ب4

 

ارسال نظرات